Bloggere eller influensere?

Bloggere eller influencere?

En vakker blogghelg i Trondheim går mot slutt. Vi har spøkt litt med at vi er influensere og hatt mye moro i løpet av helga. Vi har oppdaget at vi har mye felles, er ganske samkjørte på en del områder og har hatt det fantastisk herlig! Nå gjenstår siste post på programmet, nemlig søndagsmidddagen. Den blir på Hevd i stedet for Hector. Så autografjegere må da innfinne seg på Torget i stedet. Frodith og jeg vil ta imot dere kl. 17 der! 😀 De andre har nå tatt fatt på hjemveien med et smil om munnen. 

Vår nye medblogger Monica blogger på en annen bloggplattform, men sannsynligheten for at hun flytter til blogg.no er stor. Under her ser dere et par bilder jeg tok av henne i formiddag. På forespørsel stilte hun villig opp til photo shoot. 😀

Monica
Monica
Tre kule influencere

Er vi bloggere eller influencere? Vi er nok bloggere, ja. Men da vi alle møttes på hotellet i går, laget tre av oss et lite influencer-show for de andre. Derav det fine antrekket. Vi rappet og danset også til Heidisverdens rap!

Bloggkongen, selveste Tomsmatprat, stilte også opp på gruppebildet. Jeg ble overrasket over at han valgte rosa parykk, men i ettertid skjønner jeg at det ble helt riktig for han. Han har tross alt tatt over tronen etter rosabloggerne! 

 

Bloggkongen

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

18 kommentarer
    1. Jeg har fått med meg at dere har kost dere i helgen, men har ikke hatt tid til å gå på bloggbesøk. Det får jeg gjøre sånn etter hvert. Ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

      1. Ja, vi har hatt det toppers! Jeg er også “skyldig” en del bloggbesøk, bl.a. deg, så håper ingen er sure for at jeg ikke har kommet innom enda 😀 Men kommer plutselig! ❤️ Ha ei fin uke videre! 😉

    2. En veldig koselig helg😀Kom hjem til 23 grader på Torp, 20 når vi parkerte hjemme i Lunde. Litt forskjell fra Trondheim😂Været la ingen demper på kosen uansett. Skikkelig høy var det🥰

      1. Oooh, så varmt og godt! Da har der nok forlengst tint opp! 😀 Herlig å høre at dere har hatt det “lænt”. Den latteren din er forresten ganske smittsom, hihi! Hils bloggfruen i bøtter og spann! ❤️

    3. Thænks😊 Fantastisk fin helg du har stelt i stand.

      Fremdeles i Trondheim og setter kursen for Oslo i morgen🥰

      1. Ja, når alt var “dratt i havn”, var det bare å senke skuldrene og kose seg! Fint å vite at du har fulgt oss fra sidelinjen når du dessverre måtte avlyse! ❤️ Ha ei fin uke videre! 🙂

      1. Hihi, det du opplevde var nok bare en avdanket partydronning 😀 Men herlig å høre at jeg kunne bidra til at alle koste seg maks! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg