Fun facts på bloggtreffet

Alle som skulle på bloggtreffet i Trondheim, hadde sendt inn fun facts om seg selv til meg. Disse samlet jeg sammen til en slags quiz de skulle gjøre parvis. Poenget var ikke å være flinkest mulig, men at vi skulle lære mer om hverandre og bli bedre kjent. Etterpå gjennomgikk vi, mens de “rettet” hverandres svar. Det skulle vise seg at det ikke var så enkelt å finne ut hvem som hadde sagt/gjort hva. 😀

Det ble artig og interessant å få “fasiten” etterpå, hvor vi fikk høre litt mer om historien bak de ulike “fun factsene”. 😃

Ta en titt på arket under! Klarer du å gjette hvilken som er min? Noen av de andre? 😃

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

17 kommentarer
    1. Tror jeg klarte noen av funfactene, mens andre ble jeg virkelig nysgjerrig på.
      Ser ut som dere har hatt en fin helg i Trondhjem, og at du har lagt ned masse arbeid for å få til et fint arrangement. Skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å delta, men man får ikke alltid til alt man ønsker.

      1. Det er ikke alltid man får alt man ønsker, nei, sånn er det bare. Artig at du klarte noen av funfactene, for de var ikke lette å gjette. 😉 Jeg satt jo med fasiten, og syntes det var spennende å høre hvilke fun facts hver enkelt plasserte på sine medbloggere. Ja, blogghelga i Trondheim ble super, tusen takk. Alt arbeidet har i grunnen vært mest givende, fordi jeg hadde som mål å lage et arrangement som alle kunne føle seg velkommen til. ❤️

    2. Lurer på om jeg vet hvem som har nr 1 og nr 2, men dette var ikke enkelt. Litt usikker på om det er firkløver du er så svak for, og at du spiser det ofte før frokost. Så den tilhører vel en av de andre 😉
      Artig med slike start da. 😀 God søndag!

      1. Hihi, ikke enkelt for de som var der heller. Noen hadde fire rette, noen ti… 😀 Det er ikke meg som er firkløver-avhengig, nei 😉 Det var jeg som hadde svømt i Amazonas 😀

    3. Veldig kult. Du hadde jammen laget et skikkelig bra opplegg for bloggtreffet👍 Har lest andres innlegg fra treffet også, og det er skikkelig moro å lese og se hvordan dere hadde det😀

      1. Så koselig at du har fulgt med i bloggene underveis i bloggtreffet! Mange av oss er fortsatt sprekkeferdige for å dele enda mer, hihi… Skal innom bloggen din og hilse på igjen etter hvert også! ❤️

    4. Artig å lese alle innleggene og se bilder fra bloggtreffet dere hadde. Det så kjempetrivelig ut:) Blir jo i godt humør av å lese innleggene fra treffet. Så fantastisk flott av deg å dra i gang noe slikt:)

      1. Herlig at du, “den kommende bloggkongen”, har fulgt oss fra sidelinja. Det setter vi pris på, ja. ❤️ Og dine antagelser om at vi har hatt det fantastisk flott, stemmer på en prikk! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg