Qi gong og tai chi via Zoom

Gruppebilde fra treninga. Jeg er inni skjermen.

 

Det var den siste av fire treninger i qi gong og tai chi i dag. Siden jeg er i Spania, ble det litt vanskelig å troppe opp i Trondheim til klokka ett, men jeg fikk være med likevel. Instruktøren vår, Svanhild, inviterte meg til å være med via Zoom. Det var utrolig kult å få denne muligheten til å delta. Jeg foretrekker å være med på treningen ved personlig oppmøte i treningsrommet, men dette var et supert alternativ! Når man ikke har anledning til å være til stede, er det absolutt praktisk og formålstjenlig via videosendinger på Zoom, Skype el.l. 

Jeg hørte stemmene godt, men ikke den rolige og avslappende bakgrunnsmusikken som de i salen hørte. På den annen side hadde jeg spansk fuglekvitter utenfor terrassedøra, og det var også ganske balanserende. 😀

For dere sin lurer, har ikke Svanhild fått laget den videosnutten med qi gong til deling enda, men den kommer! 🙂 

 

PC-en min, som gjorde det mulig å delta på qi gong/tai chi fra Spania

Her er flere blogginnlegg fra treninger i qi gong og tai chi i regi av ME-forenigen:
Suksess med qi gong og tai chi
Første tai chi med MEning
Prøveprosjekt i tai chi 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link 

10 kommentarer
      1. Ja, artig at instruktør Svanhild gjorde dette mulig. Var skikkelig kult å få delta fra Spania. Ble en ekstra “giv”, men jeg ble litt ukonsentrert innimellom, hihi 😊 Takk, og håper du har gode og bedre dager fremover! 🥰

    1. Nå prøver jeg å kommentere fra data og ikke telefon, så får vi se om den kommer gjennom til deg. 🙂
      Så fint at du kan være med selv om du er på ferie.
      Zoom og Teams har gitt oss mange nye muligheter. Kos deg med treningen!

      1. Det var bare denne ene treningen foreløpig, men jeg har videoer som jeg kan bruke ellers mens jeg hjemme i Norge eller i Spania også 😊 Takk! Ha en super dag! 😊

    2. Kjempebra du fikk være med like vel da 😊 Vi har i hvert fall lært at zoom og teams er kjempebra redskap for å kunne samles når man ikke kan delta fysisk.

      I det ene koret jeg er med og synger i har vi livestream på facebook for de som ikke kan være med. Da får de deltatt og høre på stemmene på lik linje med oss som er fysisk tilstede.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, det er et supert redskap. Flott å kunne delta hjemmefra, men jeg får ikke den helt samme følelsen som når jeg er i treningssalen. Mangler liksom atmosfæren og energien fra fellesskapet der. Knallbra at dere kan bruke livestream i korsammenheng også! ❤😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg