Rampenissene har stukket av!

Rampenissene nyter en fin desember ettermiddag ute i det fri

Jeg lå og slappet av på sofaen med en tekopp på bordet ved siden av da det tikket inn en melding på mobilen. Det var så godt å ligge under pleddet med masse puter rundt, så jeg orket ikke å strekke meg etter mobiltelefonen med én gang. Men da det fortsatte å tikke inn meldinger, tok nysgjerrigheten overhånd, og jeg satte meg opp for å sjekke hva som stod på. Hah, det var bilder fra rampenissene. De var sendt via et ukjent telefonnummer, altså fra en ukjent bruker, og Alfie og Buddy hadde skrevet “vi har stukket av!” 

Rampenissene som portåpnere?

Gikk det an? De har jo tidligere vist at de kan å håndtere en mobiltelefonen, og det skrev jeg om i innlegget Rampenissene har vippset. Men hadde de virkelig stukket av? Kanskje ved hjelp av sølvskoene mine, som de hadde laget i stand til akesko i løpet av natta? Bildene var fra fjæra nedenfor oss. Jeg måtte sjekke ute i gangen, der jeg sist hadde sett dem. Nope, rampenissene var ikke der, og ikke fant jeg dem noe annet sted heller. Så fint! Da kan jeg fortsette å kose meg på sofaen med tekoppen min, i fred og ro, uten rampestreker i umiddelbar nærhet. 😀

Kanskje har de lest kommentaren fra Nathless på forrige innlegg, Rampenissenes akesko, og tenkt at de like godt kunne gjøre som hun sa… 

Tvillingrampenisser
Rampenissesnøengler

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂

Link til blogginnlegg på Facebook.
Link til innlegg på Instagram (story).

20 kommentarer
    1. Hehe, herlig! De måtte jo bare ut og lage engler i snøen 😀👏
      (Det kommer til se ut som de rampete nissene her hermer etter dine, men innlegget som kommer i morra, ble laget i går 😁🙈)

    2. Så fint!🤗🤩
      Kanskje de blir så slitne av all den friske lufta at de blir så utslitte at de sover en stund.🎅🏻🎅🏻
      Man kan jo saktens håpe😅🎅🏻
      Nyt fredagskvelden!🥰

      1. Hihi, ja, det er lov å håpe… Tror uansett de har mangedoblet så mye energi som meg, og jeg får sikkert ikke med meg alt de finner på heller 🤣 Fin fredagsslutt ønskes deg fra rampenissene og meg 😉❄️😁

    3. love the photos of the gnomes making angels in the snow 😃 we still haven’t had any snow, but some places have had some. If the cold spell lasts, we may still get some. I suppose I should be careful what I wish for especially if we get more than we can cope with 😅

      1. Det er for mørkt og kaldt for meg ute nå… Men jeg kan berolige deg med at de nettopp kom inn og sitter på radiotorovnen og varmer seg nå 😊

    4. *hehe* Jeg kjenner igjen de to der, ja!
      Kan tenke meg de er et mareritt å ha med å gjøre etter å ha ligget brakk i nært opptil et helt år uten annet å foreta seg enn å klekke ut nye, og stadig mer spektakulære stunt for den kommende desembermåneden 😛 😀

      1. 😀 Jepp, de har hatt supergod tid til å forberede både spektakulære stunt og forbedre gamle triks, mens jeg ikke har hatt tid til å forberede meg… Men jeg mobiliserer som best jeg kan 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg