Stranddamene

Mor og døtre. Mamma ser ut som ei lite jente.

 

I gårsdagens innlegg 17. mai i Spania fikk du lese og se bilder fra hvordan vi tilbragte nasjonaldagen. Jeg skrev også at vi, altså mamma, lillesøster og jeg, skulle ned på stranda på photo shoot. To av stranddamene var fokusert på oppgaven, mens den siste var mest opptatt av å plukke skjell. Jeg måtte love henne en ny tur nedover i dag, sånn at vi fikk fronten hennes med på noen av bildene i går. Jeg må huske å ta med en plukkekopp til skjellene til mamma i dag. 🙂 

 

Mamma og jeg på stranda.

 

Lillesøster, storesøster og mamma.

Vi skal straks begi oss ned til stranda, men jeg er nødt til å begrense tiden der i dag til halvannen time. Ikke fordi jeg er engstelig for at vi skal bli solbrente, men fordi jeg må ha energi til overs til en liten tur ut i kveld også. Det er nok heller tvilsomt at de to damene orker å streve seg opp bakken fra stranda til leiligheten for egen regning, og derfor blir de nok med oppover med bilen og meg, for deretter å okkupere terrassen resten av dagen. Mens jeg tar en dupp i senga mi. Si fra om vi skal sende deg noen spanske, varmende solstråler din vei, så skal vi få gjort dette sporenstraks! 🤗🌞☀️

 

Søstrene poserer, mens mora ser etter skjell og div.på stranda.

 

Gorillaen og vi.

 

Mamma i palmeland.

 

Takk til alle som stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

 

Mammaskygge, Toveskygge, Kariskygge.
15 kommentarer
    1. Så herlige bilder av 3 flotte damer! Og jammen meg sendte du noen solstråler uten at jeg ba deg om det 😉
      Var skyet, og nå ble det igjen blå himmel og sol 🥰 Kos dere videre med strand, skjell og sol 😀🌞

      1. Hihi, takk-takk 🥰 Og du fikk sannelig med deg dagens solstrålesending før solkremen hadde inntatt trønderkroppene! 😀 Bra det virket så fort! 😀🌞🌞 Skjell fins det sikkert masse av der du er også 😉

    2. Beautiful pics of ye all. Yes please do send some Spanish sun my way ☀️ it’s been raining here today 😤 If I was there, I would be with your Mum collecting shells too 🤗 🥰 enjoy your evening out

      1. Thanks 🥰 I told my mum that you could have joined her in collecting shells, and she really liked the idea of it 🤗 The Spanish sun is on its way to you! Hope it arrives immediately if not sooner! ☀️☀️☀️

    3. Så flotte bilder!🤩
      Vil tro dere fikk mye oppmerksomhet med de fine kransene.🇳🇴
      Kos dere masse videre på stranda.🤗☀️

      1. Takk-takk 😀 De få menneskene som var nede på stranda, syntes sikkert vi lage mye styr, hihi 😉🤗☀️ Ble både soling og bading på stranda i dag 🤩

    4. Så fine og flotte dere er, og du og lillesøster med like fine, gule kjoler. Ser skikkelig deilig ut. Og moren din håper jeg fant de skjella hun ønska å finne :). <3

      1. Takk-takk 😊 Jeg merket hvor misunnelig lillesøster ble på min gule kjole, så da måtte jeg dra tilbake til Spania og kjøpe til henne også 😅 Det ble en ganske stor pose fylt med steiner og skjell som fikk bli med opp fra stranda, og kofferten blir nok tung 🤗

    5. For et vakkert trekløver med damer, like fjonge og fine alle 3 🥰 Så deilig med strandliv, sol og varme, og på en grå dag som i dag her i Oslo er jeg bittelitt misunnelig 😉 Ha en fortsatt nydelig torsdag 🥰

      1. Tusen takk, på vegne av oss alle tre 🥰 Det ble en deilig dag på stranda. Skulle gjerne hatt flere, men vi måtte prioritere litt. Håper sola er der du er nå 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg