En ting til jeg ikke klarte pga ME

Sofa-Kari

Når man har ME er det en del man ikke kan gjøre, være med på eller klare lenger, ting som ofte var selvfølgeligheter tidligere. Store ting og små ting. I dag oppdaget jeg en ting til jeg ikke klarte pga ME. Nemlig å holde meg på topp 100-lista til blogg.no. Det siste døgnet hadde jeg rett og slett ikke nok treff på bloggen til at jeg holdt meg inne på lista over de mest leste bloggene. Det er selvsagt ingen krise, og jeg går absolutt ikke i kjelleren av den grunn, men det er litt stas å få navnet sitt på topp 100!

Et blogginnlegg bør være av en viss kvalitet. Når man skriver, er det fordi man har et budskap, noe man vil formidle. Selv om jeg liker å skrive for min egen del, ønsker jeg jo at det skal være interessant nok til at andre vil lese også. Jeg liker å dele, først og fremst fordi jeg er en sosial person som liker å ha det artig og trives i kommunikasjon med andre. Men også fordi jeg ønsker å formidle litt om hvordan livet med ME kan være. Litt om tankegangen og tilpasninger, helst uten lite sjarmerende sutring.

Kreativiteten hadde ikke forlatt meg i går, men formen var såpass dårlig utover ettermiddagen og kvelden at jeg ikke klarte å produsere noe. ME-treffet på formiddagen hadde nok tappet meg for all energi. Jeg ble i stedet bare liggende på sofaen, under det nye, deilige pleddet mitt. Jeg fikk servert potetgull (trøst) og te, og senere middag, av en samboer som egentlig var ganske sliten etter en lang, travel og utfordrende arbeidsdag. Til gjengjeld terger jeg han litt, men slik at han skjønner at jeg egentlig er veldig takknemlig.

Bildet øverst er ikke fra i går, men fra dagen før, da jeg knipset bilder og skrev dette innlegget: Gjetter du hva dette er?

Servering på ME-treff
6 kommentarer
    1. Så fint at du fikk vært med på treffet. Hadde vært koselig, men da må jeg jo holde meg i byen 😁
      Ikke så bra at formen din ikke er så bra, håper den går seg til snart igjen.
      Jeg er på topp 30 jeg på lista 😂 Ikke på samme liste da 😁
      God helg Kari! Klem ❤

      1. Ja, det var hyggelig på treffet, men etter et par timer måtte jeg legge inn årene og dra hjem. En drosje ble løsningen. 🙂 Må nok legge inn litt ekstra ladetid i noen dager fremover. Håper du får til å være med ved en senere anledning! 😍 Grattis med 30. plass! Så gøy! 😁 God helg! 😘

    2. Kjempebra du fikk være med på treffet 😊 Synd formen ikke er på topp, men dessverre slik er sykdommen din ❤❤❤

      Håper likevel at formen din kommer seg 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, var fint å delta på treffet. Har lært meg at det går an å begrense meg til å være på en time eller to i alle fall, om jeg ikke klarer hele. Ja, sånn er det bare. Ikke alltid lett å akseptere, men det blir faktisk en livsstil. ❤ Håper fredagen din er superfin! ❤❤😊

    3. Ja, det er visst ikke enkelt for deg med den ME saken, men jeg synes du er flink til å spre fine ord på blogg uansett. På lista er jeg omtrent aldri, men jeg blogger likevel og har mine lesere som jeg setter veldig pris på. Ha en vakker dag 🙂

      1. Tusen takk for hyggelig og fin kommentar ♥ Nei, enkelt er det ikke, men hvem sa livet skulle være enkelt… Jeg har valgt å tenke positivt og blir glad inni meg selv om jeg kan få frem smilet hos andre. Jeg har laget meg ei liste over blogger jeg liker å stikke innom, og du er på den lista 😉 Ha en glitrende dag! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg