Gjetter du hva dette er?

Reklame | BGA

Pakke fra ???

Gjetter du hva dette er? Jeg tok bildet av pakken utenfor Posten da jeg hentet den. Klarer du å se hvor pakken kommer fra? Hvilken nettbutikk jeg har handlet i? Jeg kan røpe at det er noe mykt, godt og varmende inni pakken. Hvis du ikke vil gjette, men bare ha svaret, finner du det HER. Hvis du vil opprettholde nysgjerrigheten litt lenger, kan du lese videre.

For et par år siden bestilte jeg flere produkter fra denne nettbutikken. Jeg var spesielt på utkikk etter ei oval ramme som skulle passe til det vi kaller “gammeldagsbildet” av oss, altså et bilde av samboeren min og meg i gammeldags innpakning. Ramma fant vi i denne nettbutikken. Bildet ble tatt hos fotograf i Spania. Og med denne ramma ble det utrolig stilig, synes jeg.

Bjørn og jeg i forrige århundre

Trenger du flere hint? Innholdet i pakken passer godt i en sofa eller en stol, liker seg godt sammen med puter, og både mennesker og dyr koser seg med dette. Om du ikke har skjønt det nå, kan du se på bildet nedenfor. 😉  

Gult Skagen-pledd fra BGA

I løpet av turen rundt på stua for å prøve ut hvor det nye pleddet passet best, kom jeg på at jeg burde hatt to pledd til. En leken pusekatt har klort opp armlenene på de to lave skinnstolene våre, og et pledd i hver av dem ville skjult skadene, pyntet opp, og dessuten vært gode å sitte på. Det ligger derfor an til at jeg må innom nettbutikken til BGA igjen. Praktisk og energibesparende er det også med netthandel.

Mitt nye favorittpledd og jeg

Sannsynligvis vil jeg beholde pleddet i sofaen. Det er der jeg oppholder meg mest både på dagtid og kveldstid, og det kjennes ut som dette pleddet kanskje blir favorittpleddet mitt! Vil du også ha? Her er en lenke til bilder av flere flotte  pledd: Tekstiler/Pledd

Lenke til BGAs nettbutikk finner du HER. BGA har fokus på tekstiler i en periode fremover, men også mye annet fint og praktisk. Jeg kan anbefale en titt innom nettstedet til BGA.

Pleddet dandert på morfarstolen min
21 kommentarer
    1. Kan ikke kjøpe pledd vettu Kari! Det må æ strikke selv, for å ha nå å gjør i høstmørket!
      Bruke jo laaaang tid på det, og da går jo dagan, ukan og månan!
      Men fint va det!😍😍

      1. Ah, klart du strikker selv! 😀 Jeg strikker ikke, men har sett at noen har strikket lignende pledd. Syntes de var så fine, så da jeg så dette på nett, tenkte jeg at dette var min mulighet til å få et i sofaen min 😀

    2. For et herlig og lunt pledd, som sikkert kommer til å være godt å ha til vinteren samtidig som det tar seg fint ut på sofaen. Hmmm, kjenner til det med katteklør og møbler. Mine to tatere klorte i stykker sofaen, og da kjøpte jeg meg en skinnsofa og stol. Den har heldigvis fått stå i fred 😉

      1. Ja, “lunt” er den rette beskrivelsen for dette pleddet 😀 Jeg er god og varm på beina her jeg sitter, og uten at pleddet er “tungt”, om du skjønner. Det passer også fint sammen med resten av det gule og hvite av tekstiler vi har her. 🙂 Heldig at skinnsofa og stol har fått stå i fred. Katter er kanskje mer glad i å kvesse klør på stoffsofa 😀

      1. Tusen takk, Mona Iren ❤ Bildet står utstilt i vinduskarmen på stua vår 😊
        Takk, jeg koser meg så godt og så mye jeg kan 😍
        Håper dagen din er god! 😊

      1. Takk-takk 🙂 Nå ble jeg enda mer sikker på at jeg gjorde et godt valg 😀 Ja, pleddet varmer godt, og jeg koser meg når jeg kan krype under. Ha en superfin dag du også! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg