Foreslo jeg skulle kaste henne ut

Trapp i Benalmádena Pueblo

Jeg har ikke for vane å kaste ut folk. Da Monica foreslo at jeg skulle kaste henne ut og sende henne hjem på første fly, måtte jeg le. Jeg gjør da ikke slikt, og dessuten vet hun hvor alt er her i leiligheten og klarer å ordne seg selv. Den store Amerika-kofferten inneholder dessuten så mye spennende at hun klarer å aktivisere seg selv om jeg ikke er en selvskapsløve til stadighet.

Når det er sagt, har Monica stort hvilebehov selv, og jeg trenger ikke frykte for at jeg skal bli vekt av joggesko som gnisser utålmodig mot flisene i gangen.

Det var imidlertid en nedtur å våkne med energinivået på null i går formiddag. Det har aldri skjedd meg før. Kunne det stemme at det var bare på 5 av 100 mulige på aktivitetsklokka? Dette er forresten det laveste man kan ha, målingene er i bånn ved 5, altså på null i realiteten.

Det ble ikke bedre utover dagen, og på ny prøvde Monica å forkludre mine planer. Foreslo at vi skulle droppe å dra ut for å spise churros til lunsj og heller bare bli hjemme for å hvile. Huff, nei, og frarøvet Monica muligheten av å smake på churros? Det ble ikke aktuelt! Det rare med disse målingene av body battery, var at de aldri steg over 5 utover dagen og kvelden, uansett om jeg tilbragte mange timer i sofaen.

Det er først i dag, etter 11 timer i senga, at tallenes tale begynner å bli bedre. Jeg startet med 42 i body battery (av 100 mulige) ved oppvåkning. Men det synker fort, så jeg må spare litt, ikke gjøre for mye, men heller unngå at jeg tappes helt ned igjen. Da blir det vel frokost på senga om ikke lenge! 🤗

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer
    1. Det blir nok litt mye for en ME kropp og hode, selv om det er veeeeldig koselig ☺️
      Merker godt på kroppen og BB når det blir flere ting som skjer, som involverer andre. Det tappes fort da, men det gjør godt på annet vis da 🥰
      Godt du fikk ladet godt, men du trenger nok mer av det. Uansett, så håper jeg Monika fikk smake churros 😉

      1. Trivselskontoen er i alle fall godt fyllt opp! 😀 Man kan tro man slapper godt av, men det blir selvsagt ikke det samme som å være alene og styre tida si selv, uavhengig av andre. Oh, yes, Monica fikk smake churros, og hadde et salig “moment” da hun fikk smaken på dem! 🥰

    2. Churros er godt, så skjønner at det ikke er lett å unngå den fristelsen.😅👌🏻
      Bra du har fått litt bedre målinger nå.
      (Jeg er sannelig ikke sikker på at jeg hadde turt å prøve en slik klokke.🫣)
      Den må være et fint hjelpemiddel for de som virkelig trenger det.🤗👌🏻

      1. Churros er knallgodt! Og jeg mener å huske at du lager dem selv også… 🥰
        Klokka er et godt hjelpemiddel. Kan også brukes på mange flere måter, som jeg ikke har satt meg inn i.

    3. Ta vare på deg sjøl, sjøl uten ME og klokke, skjønner jeg en kan flate ut. Men så er det dette at det er så hyggelig, da går en gjerne for langt. Håper søndagen din er bedre. Klem <3

      1. Takk for forståelse og omtanke. Og søndagen er mye bedre for oss begge, så i dag blir det en liten oppleveslestur igjen. 😀 God søndagsklem til deg 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg