Hvem vil ha hva å spise på bloggtreffet?

Graffi midtbyen

Siden det ikke er lenge igjen til vårens happening i Trondheim for oss bloggere, må jeg snart si fra til restauranter mer nøyaktig om hvor mange vi blir. Samtidig kan det være greit å vite hvem som vil ha hva å spise. Det vil gjøre det lettere mht. bestillinger for de som skal ta imot oss.

Her er link til menyen på Graffi, hvor vi skal spise lørdag 3. juni: Graffigrill. Nå kan dere som er påmeldt, begynne å snoke i de spennende matrettene. Send meg en mail når du har bestemt deg, så sender jeg en samlet oversikt til restauranten et par dager før. Drikkebestillinger tar vi på stedet. Bordreservasjonen er for kl. 20 – 22.30, og etterpå blir det muligheter for publiv og dans ut i de sene nattetimer. Juhu! 😊

Om det i tillegg er noen andre der ute som ønsker å komme på bloggtreffet, er dere hjertelig velkommen! Si i så fall fra til meg på e-post [email protected] slik at jeg kan ta dere med i tellingen! 😊

Senere i dag kommer det et innlegg med bilder fra stedet vi skal spise middag søndag 4. juni.

Inne på Graffi

 

Nye innlegg fra bloggere om bloggtreffet – Oppdatert 15. mai 2023
Oppdatert liste over hvem som kommer på bloggtreffet – Oppdatert 8. mai 2023

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

6 kommentarer

Siste innlegg