Bloggutfordring: Min perfekte idyll 🌞

Da jeg så bloggutfordringen til Utifriluft, visste jeg straks hva som er noe vakkert å se på for meg, hva som er min perfekte idyll. Jeg måtte bare grave litt etter et bilde som samtidig viser hva jeg tenker på. Og her er det:

Soloppgang på Costa del Sol

Både soloppganger og solnedganger er vakre, men det er noe helt spesielt med sola som stiger opp, farger himmelen og samtidig gir oss en helt ny dag med mange muligheter. Bildet er fra julaften i 2019. Jeg dro ned til stranda for å få med meg den vakre soloppgangen ved Middelhavet. Gleder meg til neste gang jeg får muligheten til det! 🤩

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

20 kommentarer

Siste innlegg