Gryende har robbet personligheten min

har medblogger Gryende robbet personligheten min! Du tenker kanskje at dette er noe som endelig skal kunne frembringe et voldsomt sinne og stygge gloser fra min side? Neida, tvert imot er jeg beæret over at Gryende har tatt bolig i identiteten min i innlegget som du finner HER

Jeg lo meg nesten skakk da jeg leste innlegget Hvis jeg var deg, Kari Engesvik 😀 Som identitetstyv har Gryende omfattende erfaring og har gjort stor karriere med å robbe personligheter. Jeg fikk et varsel om at jeg kunne stå i fare for å bli utsatt for dette også. Det var imidlertid ingenting jeg kunne gjøre for å forhindre det, og nå er jeg lettet over å ha sluppet såpass billig unna som jeg gjorde… Blogginnlegget byr på en overdose galskap og moro. Det er fantastisk rørende, romantisk og fargerikt skrevet. I tillegg har Gryende fanget opp mange av mine spesialiteter og måter å ordlegge meg på, noe jeg velger å ikke utdype.

Som du forstår av bildet under, er dette en kjærlighetshistorie om min kjære Elvis og hans nye kjæreste Priscilla. Trilleren med Bunny sin el-sparkesykkel GT-Saras rolle får vente til en annen anledning. 😀 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

20 kommentarer

Siste innlegg