Hvem kommer på bloggtreff i Trondheim?

Her møtes vi!

Hvem kommer på bloggtreffet i Trondheim til helga? Dette blir en siste oppdatering av lista før vårens happening i Trondheim. Det er ikke store endringer fra sist jeg publiserte en oversikt over hvem som kommer, men noen er det. Og som vanlig med arrangementer, er det noen som dessverre må avlyse, og i tillegg kan det komme noen løpende som vil melde seg på helt på tampen. Her er lista over hvem kommer:

Bforb.blogg.no
Dixierose.blogg.no
Frodith.blogg.no
Happy.blogg.no
Hverdagsmagi.blogg.no
Karidansen.blogg.no
Kariengesvik.blogg.no
Lindatetlimo.blogg.no
Livetmedvesla.blogg.no
Monicabarmoblogger.blogspot.no
Morsmiddag.blogg.no
Tomsmatprat
Toms bloggfrue Heidi

Om det skulle dukke opp flere som vil være med, eller noen som blir nødt til å avlyse, vil jeg gjøre endringene i dette innlegget. Lista er oppdatert 30. mai.

Her finner du programmet for bloggtreffet: Program

Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] om du har spørsmål eller om du vil være med på noen av aktivitetene på bloggtreffet. Alle blir tatt godt imot! 🙂 

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

21 kommentarer
    1. Selv om jeg ikke klarte å få til å være med sjøl, så gleder jeg meg veldig til å se innlegg her og der fra deltagerne 😃.

      Sikker på at det blir en opplevelse, og ønsker alle en flott helg 🥰.

      1. Skjønner at du hadde lyst, men det er ikke alt som går. Tusen takk, og du er velkommen til å stikke innom og lese både her og der! 🥰

      1. Synd du ikke kunne bli med likevel Heidis verden, men det kommer helt sikkert nye anledninger for treff og kanskje et annet spennende sted i landet? Hvem vet?

      2. Skulle gjerne hatt deg med “live”, men du gjorde nok riktig valg da du avlyste denne gangen. Håper du får til å være med neste gang! 🥰 Og så blir du litt med oss i helga uansett, gjennom rappen din! 😉

      1. Hehe, tenker på dere mer eller mindre hele tida! 🥰 Har vært nede for telling noen timer nå pga migrene, men håper det er overstått for denne gangen!

        1. God bedring Kari og lade batteriene godt til treffet! Og si fra til oss i gruppen vår om du trenger hjelp til noe. Akkurat rappen til Heidi bør ikke jeg fremføre da jeg synger like falskt som Olga Mikalsen. Om noen ikke melder seg frivillig kan vi evt kjøre allsang i gatene under byvandringen og inne i hotellresepsjonen dersom vi får lov? 🙂 🙂

          1. Tusen takk, gode du 🥰 Bortsett fra et legebesøk, har jeg ingenting på planen med unntak av lading frem til vi møtes. Jeg er heller ingen sangfugl, så håper noen andre tar det oppdraget 😉 Kan ikke tenke meg at de i resepsjonen skulle ha noe imot det, og vi kommer nok til å høres på andre måter også.

    2. Gleder meg kjempemasse til å møte dere alle 😍 Det kribler i magen min som om jeg skulle på min første skoledag 😊

      Igjen takk for den kjempeflotte jobben du har gjort for å tilrettelegge opplegget for oss. Vi kommer selvsagt til å ha dere andre i tankene i helgen.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Alle hjerter gleder seg når sangglade Toril kommer! ❤😊 😉 Det blir fint å ha deg med på bloggtreffet, og det er herlig å høre at du også gleder deg! 😊 Jeg liker å arrangere og lage fine “fester” for folk, så jeg koser meg masse selv! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg