Slangeinvasjon i leiligheten! 😵‍💫

En slange nede i do…

Ja, du leste riktig! Det er slangeinvasjon i leiligheten min her i Spania.

Jeg har alltid vært påpasselig med å lukke lokket til toalettet når jeg er ferdig med ærender der. Og jeg skrur alltid på lyset om jeg skal på do, selv på natta. Sjekker alltid etter at det ikke befinner seg ei rotte eller en slange der nede i toalettskåla. Men at jeg faktisk skulle få oppleve en slange oppi do eller krypende langs doringen, hadde jeg likevel knapt forestilt meg. 

Slangen krøp rundt doringen.

Men ikke nok med det! En diger, hårete edderkopp hadde funnet veien inn til kjøkkenet i dag! Forsynt seg av fruktskåla! Vet du hva slags edderkopp dette er? Som du sikkert skjønner, er det ikke trygt å være her akkurat nå… Søstera mi gjør så godt hun kan. Fanger krypene og kaster de utfor gelenderet de fem etasjene ned til bakken så raskt det dukker opp nye. Hun har en idé om at villkattene kommer til å spise dem.

Diger edderkopp forsyner seg av fruktfatet.

Heldigvis er det disse slangene og edderkoppene laget av gummi. Det gjelder også slangen som dukket opp i kjøkkenskapet mitt i går, på selveste 1. aprilsnarrdagen! 😀

Elefantene var ikke spesielt glad for besøk av en diger slange.
Broccoli-spisende slange

Les gjerne gårsdagens innlegg også, 1. aprilspøken: En levende slange i kjøkkenskapet  

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggenhttps://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer
    1. Jeg setter meg aldri på do uten å kikke ned i skåla først. Har lest for mye VG om slanger på flukt i rør og vegger😱😵‍💫😂 håper ikke slange/edderkopp humoren deres går seg til troll i ord🤪

    2. Ha ha ja dette tror jeg, men lyger du mer nå så får jeg problemer med å tro deg😂 Gikk 5 på 1 april da, kom på det etter på at det var en aprilspøk selvfølgelig😂

      1. Hahaha 😂 Jeg skal hverken lyve eller lure deg med hensikt flere ganger, men må ta forbehold om 1. april da… Er litt fornøyd med de to forrige aprilspøkene her i bloggen også, hihi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg