Snart bloggtreff i Trondheim! Velkommen!

Nidelven (foto: Kari)

Snart er det bloggtreff i Trondheim og det ordnes og fikses i kulissene. Mye av det som skal skje, står i programmet, men det blir også noen overraskelser underveis. Det jeg kan garantere, er at det blir mye moro, trivsel og hygge i løpet av helga 3. – 4. juni! Alle er velkommen, både bloggere og andre blogginteresserte. Det er ingen påmeldingsfrist. Imidlertid er det fint om du kan si fra dersom du vil være med på bespisning på Graffi og Hector, sånn at jeg kan oppdatere antall på reservasjonene. Send meg i så fall en mail på  [email protected].

Programmet finner du bl.a. HER. Der ligger det også link til ei liste over hvem som kommer. Det blir kanskje noen justeringer på programmet for søndag, avhengig av hva folk ønsker. Jeg kan komme tilbake til dette senere. I tillegg har vi opprettet ei gruppe på Facebook for de som kommer, sånn at vi lettere kan kommunisere,  planlegge og dele. Rett etter pinse vil jeg også legge ut ei oppdatert liste over hvem som kommer. 

Nidelven (foto: Kari)

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

23 kommentarer

Siste innlegg