Studentrevy og fargeklatter på Svartlamon

Farger og en klatt Kari på Svartlamon

Denne helga har jeg gledet meg til lenge. Eldste dattera mi hadde invitert oss til studentrevyen EMIL- og Smørekoppenrevyen, hvor hun spiller i bandet. For å gjøre turen mest mulig smooth med tanke på energisparing, hadde jeg hvilt og ladet på forhånd. Vi tok drosje fra dør til dør, og jeg droppet å bruke energi på mat og drikke. Støyproppene i veska kom også godt med. Det ble en super opplevelse, med morsomme og kule sketsjer, og bandet gjorde en fantastisk jobb. En skulle tro de var profesjonelle musikere, ikke “bare” studenter ved Energi & miljø og Maskin & Energiteknologi på NTNU! 

Bjørn og jeg setter ekstra pris på å dra ut og gjøre noe sammen, siden vi så sjelden kan. ❤️
Bandet
Dyktige musikere!
Entusiastiske og glade bandfolk i EMIL- og Smørekoppenrevyen. Stine i midten.
Jens Stoltenberg, Ulf Kristerson og Recep Erdogan i en sketsj.
Kjekt å følge med på teksting ovenfor om man ikke hører alt som ble sagt og sunget.

Da det i tillegg dukket opp en utfordring på blogg fra Utifriluft om å poste bilder av fargeklatter, passet jo det fint med at studentrevyen skulle være på Svartlamon. Bildene under tok jeg på en liten spasertur 50 meter opp Nygata fra Verkstedhallen, der studentrevyen ble avholdt. 

Svartlamon-bussen. Dora i bakgrunnen.
Free Gaza

Puck Futin, eller?

Her var det drosjeavstigning på Verkstedhallen på Svartlamon, stedet studentrevyen.
Nygata
Takk for denne gang,studentrevy og  Svartlamon.

Her er innlegget jeg skrev etter Smørekopprevyen for to år siden, da også med bilder fra Svartlamon: Svartlamon 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

20 kommentarer
      1. Hehe, ja, og det var artig å gå på fargeklattjakt på Svartlamon her i Trondheim. Herlig å få oppleve de unge, energiske unge, faktisk! ❤️

    1. Så mange forskjellige og fine fargklatter på en gang 🥰 Gøy å gå på Studentrevy, og de er jo like gode som profesjonelle etter min mening. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja, det var så mange fargeklatter der at det ble vanskelig å velge bort noen. 🤗 Absolutt profesjonelle, og veldig energiske og entusiastiske også! Fin søndag videre til deg også! ❤️

    2. Wow – der sto jammen fargeklattene i kø! Herlig! Tusentakk for at du tok utfordringa! Moro med revy – lenge siden jeg har vært på det igrunn…… god klem <3

      1. Så bra at du likte fargeklattene! 😀 Ikke ofte jeg er på revy, teater eller kino heller. To år siden forrige revy, og sikkert minst like lenge siden kino, kanskje 15 år siden jeg var på teater… Og dette til tross for at det er så lett tilgjengelig… 🙂 Returklem til deg ❤️

    3. Svartlamon er en skikkelig fargeklatt. Liker veldig godt området. Var forresten på konsert i Verkstedshallen forrige sommer. Ser bra ut oppsetninga dere er på også, og så at datter di er med. Veldig artig.
      Riktig fin uke til deg 🙂

      1. Svartlamon er et kult område. Det ligger mye historie i veggene der. 🙂 Det var jo selvsagt pga. at dattera mi skulle spille at vi dro. Er alt for sjelden ute på slike ting. Jeg var også “flink” og dro direkte dit og deretter direkte hjem, og unngikk faktisk krasj i formen i etterkant. Dessuten har vi en lånekatt vi måtte hjem til. 😀 Takk, og riktig fin uke til deg også! 🥰

        1. Så bra det gikk bra, lånekatt er nok lurt 🙂
          Vi vil gjerne har med oss slikt som «ungene» viser fram, alltid – tror jeg <3

          1. Koselig med lånekatt 😉 Det har du rett i, og jeg vil også alltid ha lyst til å være mest mulig i livene til ungene mine. ❤️

    4. Jeg elsker revyer, stort sett er de veldig flinke disse “uproffe”. Jeg var også på revy i helga, men jeg ble skuffet. Jeg har vært på revy i nabokommunen flere ganger, men denne gangen var det veldig lite med dialekt å høre. Det er så stusslig når folk gir slipp på dialekten sin synes jeg.

      1. Skjønner at du ble skuffet om dialektene uteble. Det er jo akkurat det som er morsomt med lokale revyer. Veldig enig i at det er stusselig når folk gir slipp på dialekten sin. 🙂

    5. Fabulous colourful photos Kari and lovely to see all those happy smiling young people doing what they love 🤗🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg