Bloggen er 5 år! Velkommen på kake!

Bloggen er 5 år!

 

Bloggen er 5 år!
Velkommen på kake og kaffe om du er i nærheten! 😊
Lillesøster kommer innom med verdens beste sjokoladekake og “læms”.
Åpent hus i dag kl. 19 – 21!

 

I dag er bloggen min 5 år! Det må selvsagt markeres! Da jeg spurte samboeren min om han ville lage bursdagskort til bloggen min i denne anledningen, møtte jeg et skeptisk blikk og en kommentar om at det hadde han slett ingen intensjoner om å gjøre. Det fikk da være måte på å gi denne bloggen oppmerksomhet!

Da Bjørn litt etter kom tilbake fra butikken, hadde han imidlertid med en lite overraskelse som tydet på at han hadde kommet på bedre tanker. – En oppblåsbar folieballong med tallet fem på og serpentiner i matchende sølv, samt en hel haug skumnisser! Skumnissene varte ikke til “bursdagen”, men lillesøster kommer med kake! Den bør ingen gå glipp av!

I det følgende kommer noen fakta om bloggen.
Første blogginnlegg: 23. november 2018
Antall publiserte blogginnlegg på fem år: 1075
Kladder (upubliserte innlegg): 83
Antall kommentarer: 14 565

Om du tilfeldigvis leser dette innlegget, er passe impulsiv og har lyst på kake, er du velkommen innom på en uhøytidelig “feiring” av bloggen!

Kake bakt av lillesøster i anledning bloggens 5-årsdag! 😊

Her er et innlegg jeg skrev for noen dager siden om bloggen: Når livet handler om blogg

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

24 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til bloggen🥳Holder seg godt til å være 5 år😊Er dessverre ikke i nærheten, så du må spise litt ekstra kake for meg🎂

      1. Tusen takk! Huff, ja, du er nok på sørligere breddegrader… Hyggelig å høre at du synes bloggen holder seg godt! 😂 Ok, den kaka er så god at jeg tar gjerne et stykke for deg også!!! 🎂 Skal samtidig sende en tanke til bloggkongen. 😉

    2. Gratulerer med stort jubileum Kari! Om jeg tar turen til Trondheim etterhvert så burde vi feire min blogg.no karriere også: tidenes korteste blogg.no kollega😂😂

    3. Gratulerer med 5 år!

      Håper bloggen din alltid består 🥰🎂

      Du blogger og står på.

      Resultatet av bloggen din ser vi nå.

      Humørfylt og kreativ blogger du er.

      Du blogger og står på uansett vær.

      Hurra for bloggen din 👏👏👏

      Bloggen er superfin 🎂🥰

      Det hadde vært så superkoselig å komme, men skal på korøvelse i kveld.

      Ønsker deg en superfin torsdags ettermiddag ❤️😊

      Purr, purr,og klem fra Toril og kattene

      1. Takk og tusen takk, Toril! 😊❤️;-) Morsomt dikt på rytme og rim har du har laget i anledning bloggbursdagen også! Hjertelig takk! 🥰 Synd du ikke kan komme, men vi finner sikkert noe annet å feire sammen senere. Kos deg på korøvelse! 😊

    4. Gratulerer så mye med de første 5-årene og lykke til med de 95 neste !!! Ta et stort kakestykke for meg også.
      KAKEMONSEN fra Bergen.

    5. Gratulerer då mye med de 5 år for den flotte bloggen din! 🥳🎈🍰🥂💕 Kos deg pp feiringen! God klem 💕

    6. Nå er det jammen kjipt at jeg ikke er i nærheten altså! Håper det har kommet noen på feiringa iallfall! Gratulerer så masse med dagen! <3 klem

    7. Congratulations on your 5 year blog anniversary. Yes important to celebrate and mark the occasion. The cake looks amazing 😋 enjoy the celebrations

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg