Bloggen har flyttet / The blog has moved

Fra 1. november begynte jeg å blogge på blogg.no igjen, der jeg startet for tre år siden. Jeg har hatt en “ny giv” og blogget nesten hver dag i det siste. Dere finner de siste blogginnleggene mine på kariengesvik.blogg.no Stikk gjerne innom! Inntil videre beholder jeg dette nettstedet i tillegg. 🙂

As of November 1st I started blogging at blogg.no again. This is the blog platform on which I first started blogging three years ago. You will find my newest blog posts at kariengesvik.blogg.no Hope to see you there! 🙂 However, I will still keep this website for a while.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg