Den overraskende gaven fra Leo’s

Svart te og fruktte, importert fra Italia

Da samboeren og jeg var ute for å spise på Leo’s på lørdag, ble vi nærmest behandlet som kongelige. Vi fikk en fantastisk oppvartning, og mat og drikke var helt fantastisk. Rett før vi skulle gå, kom servitøren bort til bordet vårt med en gave til meg fra innehaveren. Jeg ble så satt ut og overrasket at jeg satt lenge uten å klare å si noe. Både fordi jeg ble glad for gaven, men også fordi jeg hadde tenkt å spørre om jeg kunne få kjøpe te i butikken i restauranten. En skulle nesten tro de hadde lest tankene mine. 😀

Nå har jeg fått smakt på begge te-typene. Den italienske earl grey-teen smaker helt nydelig! – Svart te tilført noen ekstra gode smaker. Spesielt god etter middag! Fruktte er ikke helt min greie. Jeg foretrekker svart eller grønn te. Men når sant skal sies, smakte fruktteen virkelig fruktig, og noen av mine te-glade venner som kommer hit på besøk, vil sikkert bli glad for at jeg endelig har en fruktte i den store teskuffa mi nå. 🙂

Skiltet ved inngangen er gjenbruk av et gammelt bord

Her er innlegget jeg skrev om besøket på restauranten: Fantastisk opplevelse på Leo’s

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer

Siste innlegg