Det har skjedd noe veldig rart

Det har skjedd noe veldig rart. Flere rare ting, faktisk. Bare siden i går. For det første våknet jeg halv ni, og det er et under i seg selv. Jeg pleier ikke våkne så tidlig. Det neste jeg stusset over, var at det ikke var soloppgang og at utsikten var helt forskjellig enn jeg er vant til. Normalt pleier det være soloppgang halv ni, og sola pleier å komme opp bak havet, altså Middelhavet. Fargene var også annerledes, og det var antydning til frost på bakken.

Jeg innså raskt at jeg ikke er i Spania lenger da jeg gikk ut på verandaen for å møte dagen og det var kulde som møtte meg, ikke varme. Men det var frisk og god luft og fugler som laget litt morgenlyder her også. Jeg måtte i tillegg passe meg for all fugleskitten utenfor verandadøra, for de to spurvene som pleier å bo oppunder taket, har tydeligvis flyttet inn for vintersesongen.

 

Som du skjønner ble dette mange rare ting på en gang for en stakkars blogger som har flyttet hjem. Hjemreisa i går tok på, og jeg har beregnet noen dager med lading for å komme meg. Men da skal du få høre det aller rareste. Nei, du kan få se det også. Sjekk bildet under! Jeg våknet med 100, altså full score, på Body Battery på Garmin-klokka i dag. Det har aldri skjedd før. Det er så rart at jeg faktisk må fordøye det litt, finne ut hva som kan ha skjedd, og så skal jeg komme tilbake til dette litt senere i dag. 

Og oppi alt dette har jeg glemt å lage meg te, så det må jeg se å får gjort med én gang!

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer
    1. Ja det var nok stor overgang å flytte hjem fra varme Spania, til høsten her hjemme 🍁 Sola har flyttet på seg her i Oslo også, for den pleide å skinne inn på soveromsvinduet mitt, men nå står den opp så sent og jeg ser den ikke før midt på dagen. Ønsker deg en fin torsdag, klems 🤗

      1. Ikke så stor overgang som man skulle tro, for man er jo innstilt på det. 🤗 Kanskje helt ok å slippe forstyrrende solstråler akkurat inn på soverommet? 😉 Takk, og ha en fin dag du også! 🥰

    2. Du gode min, det var rart!!! Håper den bobygreia fortsetter i den takten. Ja, det er kaldere nå, men vi har ikke hatt snø enda, men den kom visst lenger sør???? Det snødde i Grimstad i formiddag!!!! Men hvitt blir det neppe!!!

      1. Ja, ikke sant, veldig rart! Og hvem vet, kanskje har Body Battery på klokka samarbeidet med høstkulda 😂 Oi, hvitt teppe i Grimstad? De som bor der, ble nok forundret! 🤗

    3. Wow that was strange, especially if you weren’t expecting it and I wonder did you agree with what your watch was telling you? 🤔😊

      1. Well, I did feel like being half asleep, as in in a “himernation”. And yet, not feeling any renewed energy, unfortunately. So thus the watch did not show how I felt like, actually. 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg