En engel for lykke fra Bunny

Nå som mesteparten av posten kommer digitalt, er det ikke hver dag vi sjekker postkassen. Men siden til og med regninger kommer digitalt, er det i alle fall mest hyggelige overraskelser som dukker opp etter at postbudet har vært innom. I dag lå det to slike overraskelser og ventet i postkassen. Én konvolutt med et hyggelig julekort fra mine venner Fred og Robert i Nederland. Det andre inneholdt et flaxlodd, og et hyggelig kort og en liten engel “for lykke” fra Bunny. Teksten er selvsagt skrevet med yndlingsfargen hans, lilla. En morsom detalj er at engelen skinner i lilla. 🙂 

Det kan lønne seg å delta på Bunnys adventskalender! Hver morgen klokka åtte legger han ut et innlegg med tre spørsmål som handler om jula og dessuten opplevelser han har skrevet om i bloggen. Da kan det lønne seg å ha vært innom bloggen hans tidligere, eller å være flink til å google. Hver dag trekkes en heldig vinner blant bloggere og bloggløse som har svart riktig på spørsmålene. Når dagens vinner trekkes, pøser han ut med nye spørsmål og nye muligheter til å vinne! Oddsen for å vinne er ganske stor, mye større enn på Lotto! 😉

Tusen takk for denne utrolig koselige førjulsgaven, Bunny! Hvis jeg vinner på skrapeloddet, skal jeg dele premien med noen som både fortjener og trenger den. 😊

Takk for at du kikket innom bloggen min, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂

Link til blogginnlegg på Facebook.
Link til innlegg på Instagram (story).

8 kommentarer
      1. Jeg har vanligvis ikke vinnerlykke, så jeg føler jeg har vunnet en kjempepremie allerede. Tør ikke skrape, for da er det kanskje slutt på vinnerlykken 😅 Lykke til med gjettingen videre! 😉

    1. Noen gjetter, og du tipser om å google – men hva med linkene som jeg bruker legge inn i innleggene? Burde være mye enklere å bare bruke linkene, hehe.. Takk for hyggelig innlegg, håper engelen bringer deg lykke, den kan brukes til mye vettu, maskemarkør til strikking, charms på smykker, armbånd, ørering, veskepynt og så videre.. håper du vinner, klem til deg 🥰

      1. Hahaha, hadde ikke sett linkene 😀 Noen ganger ser jeg ikke skogen for bare trær, hihi… Oi, kan engelen brukes til sååå mye? Foreløpig trives den godt i “settekassa” i gangen, men kanskje skal den få bli med på turer med ei veske fremover! 😉 Har ikke skrapet enda, er redd magien forsvinner… Tusen takk, og returklem til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg