GIVEAWAY – Jeg gir bort et eksemplar

Jeg kjører i gang en GIVEAWAY her på bloggen, og gir bort et eksemplar av denne boka, som jeg er medforfatter i. Det eneste du trenger å gjøre om du vil være med i trekningen, er å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet i dette blogginnlegget. Alle som kommentrer, er med i trekningen.

Det blir foretatt trekning førstkommende tirsdag klokka fire. Jeg sender boka kostnadsfritt til den heldige vinneren av trekningen. Lykke til! 🙂 

Tittelen på boka er “Hvordan ME påvirker vårt liv”, og den innholder korte tekster som gir et innblikk i hvordan det er å leve med ME. Jeg fikk selv nye tanker og ny innsikt av å lese mine medforfatteres tekster. Kanskje kan noen av tekstene være relevante for deg også? Det kan være nyttig å få bedre forståelse og et innblikk i noens hverdag, for din egen del eller med tanke på noen andre. Det kan være læring i så mangt.

De fleste tekstene er skrevet av Geir Berge selv. Forøvrig er vi 12 medforfattere. Jeg har faktisk ikke fått lest alle tekstene selv enda, siden bokpakken kom etter at jeg hadde dratt til Spania i begynnelsen av juni, og jeg kom hjem først for ei uke siden. Tekstene er korte og lette å lese, og det at man kan lese litt nå og litt da, gjør det til en overkommelig bok å lese for de fleste.

Håper at mange kan være interessert i å lese denne boka! Skriv en kommentar og bli med i trekningen! 🙂

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

41 kommentarer

Siste innlegg