Grønn kjole / green dress

(English further down)

Denne kjolen har jeg krympet ut av. Men den er grønn, fra Desigual, og dessuten kjempegod å ha på. Jeg hadde egentlig en avtale med Frodith om å leke modell i grønt i dag, siden jeg har takket ja til en catwalk-utfordring. Men jeg har vært på tai chi, og brukt opp dagens energi. Derfor legger jeg ut dette sommerbildet fra Otta i stedet.

Grønt kjole og grønn elv / Green dress and green river

English:

This dress is actually too big for me, as I have shrunk. But it’s green, from Desigual, and very comfy to wear. Actually, I had an appointment with Frodith today as she has given me a challenge. I was supposed to be a model wearing something green on the catwalk. However, I spent all my energy on tai chi today. Therefore I am posting this summer picture of myself from Otta instead.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg