I Mijas Pueblo med mine fine ❤️

Happy Kari

Det ble en uforglemmelig kveld i Mijas Pueblo med mine fine. ❤️ Jeg strålte om kapp med sola fordi jeg koste meg sånn sammen med døtrene mine og gemalen til den eldste av de to. Kvelden bestod av spasertur i den koselige landsbyen og et hyggelig måltid på Secret Garden.

Ungdommene delte seg litt, da Thea ville shoppe og Stine og Skage gikk på tur etter skatter til minnekontoen. Da fikk alle full uttelling. Jeg gikk litt sammen med Stine og Skage, som baktropp, men droppet siste “innspurt”, og sendte dem på en lengre sightseeing.

Det ble noen bilder underveis. Her kommer en aldri så liten bildekavalkade, så har du muligheten til å være med oss på turen i Mijas Pueblo. Bildene fra Secret Garden kommer i neste innlegg. 🤗

Som vanlig var jeg heldig og fant parkering midt i Mijas Pueblo
Eseldrosjene
I retning det gamle kapellet og panoramautsikt
Ermita de la Virgin de la Peña. Katolsk kirke/kapell.
Kapellet sett fra siden
Inne i det katolske kapellet fra 1500-tallet
Utsikt
Utsikt fra den gamle kirka. De svartsvidde fjellene skyldes den store brannen for to år siden. Samboeren min og jeg ble intervjuet i norske medier for å fortelle vår historie.
Megastore aloevera i Mijas Pueblo
Bygd under grotte
Hester, esler og folk vandrer i rolig tempo i disse gatene
Det bor mange gatos i Mijas Pueblo
Turistshopping
Turister velkommen!
Handlegate og leiligheter
Fint å bo her
Biler og folk side om side
Vakre Mijas Pueblo
Stine og Skage vandrer mot den botaniske hagen
Ser du skyggen min? Jeg hilste på den gamle dama i døråpningen, og hun hilste blidt tilbake.
Vakkert
Voff!
Mjau!

 

Her er innlegget om da mine fine dro: Så dro de, og det ble tomt Og i neste innlegg skriver jeg om den koselige avskjedsmiddagen vår i Mijas Pueblo. 🙂

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

21 kommentarer

Siste innlegg