Så dro de, og det ble tomt

Så dro de

Så dro de unge, de tre fine menneskene mine som jeg har tilbragt de siste dagene sammen med i Malaga. Min eldste og hennes kjæreste dro hjem til Trondheim til studier og UKA, og min yngste reiste videre i livet sitt. Hun dro til Italia i dag. Skal bo hos en italiensk familie ute på landet og jobbe på en gård i noen uker.

Jeg ville normalt ha kjørt dem til flyplassen i dag tidlig, men var ganske tom for energi etter avskjedsmiddagen i går kveld, og lot dem heller ta hver sin Uber denne gangen. Mens jeg fikk noen flere timer på øyet, gjorde vaskemaskina jobben sin, og nå er strandhåndduker og sengetøy hengt ut til tørk.

Tusen takk for koselige, herlige og fine dager her i Malaga-provinsen, Thea, Stine og Skage! Det ble tomt etter at dere dro. Jeg kommer til å savne å bli vekt av frokostlyder ute på verandaen, Stine og Skage! Og dine kreative og gode middager og drinker, Thea! ❤️

Dagens klesvask

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen minhttps://www.facebook.com/MEogMEning/

18 kommentarer
    1. Skjønner at det ble stille i huset nå ja etter de dro 😊 Du verden så koselig det har vært å følge med på uka dere har hatt sammen 😍

      Ser at de teller ned ved Samfunnet til UKA. Blir liv og røre i Trondheim et par uker fremover nå.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det er veldig koselig at du stikker innom bloggen jevnt og trutt også! 😊 Tror det kan bli liv og røre i studentlivet i ca. tre uker, faktisk, hihi! 😉

    2. Så fine dager dere har hatt 😍 Det blir alltid stille og tomt med en gang de har dratt. Da går det som regel noen dager å komme inni den vanlige trakten igjen ☺️
      Artig å se tørkestativ med håndklær, de samme fargene sammen og flott hengt opp. Det like jeg også 😀

      1. Ja, det har vært storflott! BB holder seg jevnt lavt nå, var på 5 før seks i dag. Det kommer mye påfyll på trivselskontoen, men jeg mangler energi. Det kommer ikke av seg selv. Hihi, morsomt at du likte tørkestativene mine. Jeg koser meg med å henge opp klær, synes det er artig å lage “systemer” liksom. 😍

    3. Aaaaah, så det var avskjedsmiddag på Secret Garden i går… Det var så artig å møte deg der hihi… Skikkelig overraskende 😀

    4. Blir skikkelig tomt og stusselig med en gang….! Ikke så rart det da! Merka det sjøl på søndag, da jeg kom hjem etter bobiltur med prinsessa….! Hmmm – ikke barebare! Klemmer <3

    5. Det blir fort veldig stille i huset når gjestene reiser.😳
      Godt at dere har hatt fine dager sammen.🤗
      Du hadde nå perfekt klestørkevær da!🤩👌🏻

      1. Ja, det blir så plutselig stille, men man må bare ta vare på den kvalitetstida man får med sine! 😍 Hehe, trenger liksom ikke bekymre meg for klestørkvær her, nei 😉

    6. Det er alltid koselig å ha heimen full av folk, og da blir det tomt å rart når de drar igjen. Det blir vel ikke så lenge til dere treffes igjen vil jeg tro 😉 Håper du får en fin torsdag, klemsi 🤗

      1. Ja, det er jo superkoselig. Noen ganger synes jeg det er godt å “få tilbake huset mitt”, men med mine egne barn får jeg aldri for mye! 🤗 Torsdagen har vært solrik og fin, takk. Håper du også har hatt en fin torsdag! 😊

    7. So nice to have them all with you for the few days. youngsters bring their own energy but I’m sure it’s nice to rest now 😊 hope Thea will be loving farm life in Italy 😊

      1. It was absolutely amazing to have both my princesses with me at the same time for that long! 😊 Yes, and I needed some rest once they were gone. Thea is having a good time and also working hard at the Italian farm. She’s living and working with three other young people and I get pictures now and then to see what they do. For the time being there are lots of olives being harvested. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg