Jeg fikk GRYXEN AWARD for “Årets kvinnelige nykommer” / I’m the proud owner of a GRYXEN AWARD

English further down

HER ser du det svart på hvitt. Jeg fikk prisen GRYXEN AWARDS for Årets kvinnelige nykommer! Les det NÅ, om du ikke allerede har gjort det!

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg tittet innom bloggen til Gry Henriksen på søndag. Gry har en spennende, interessant og fin blogg med bloggnavnet gryende. Dette er en av bloggene hvor jeg opplever at det er hyggelig å stikke innom. Man blir varmt mottatt og får servert givende innhold, fargerikt språk og mange overraskelser fra en skarp og oppegående dame. Ordforrådet og formuleringsevnen hennes er noe enhver store forfatter kan være misunnelig.

Det røynet ikke på godord om meg, for “prisen for det beste kvinnelige tilskuddet til stammen hos de som har fått innpass i stallen til blogg.no i løpet av dette herrens år, 2021”. Jeg tør ikke, av frykt for at det vil fremstå som “kleint”, å gjenta noe av alt det flotte som dommerpanelet skrev om mitt bloggvirke. Jo, kanskje dette: “Denne dama er rett og slett en fest av et menneske som har brakt med seg en merkbar god stemning og positiv energi inn på plattformen.” Et bedre kompliment kunne jeg ikke fått! Tusen takk for den fine utmerkelsen, Gry, og for mentorjobben du, i tråd av å være bloggvenn, har gjort for meg. 💖

Dersom du ikke har vært innom Grys blogg tidligere, kan jeg absolutt anbefale et besøk i innom. Ikke minst for å holde henne oppe i toppsjiktet på topp 100-lista, hvor jeg også etterstreber å holde meg. Gry hater å havne under topp 20, og det er ingen tjent med. Videre kan det være en god grunn til å stikke innom bloggen hennes om hun tilfeldigvis havner for langt ned på lista, siden det da vanker noen bemerkelsesverdige gloser i de følgende blogginnleggene. Bl.a. om “mandagsforbannelsen”. Og naturligvis er det viktig å gi henne flere klikk, som medfører flere besøkstall og at Gry kan klatre oppover på lista igjen. Noe hun elsker over alt annet (nå høres jeg ut som Bamsen i Maskorama), som jo er en influencers lott i livet.

Her er link til Gry sin blogg Gryende, og her er atter en link til det overveldende innlegget hun skrev om meg med begrunnelsen for at juryen (bestående av Gry) utnevnte meg som vinner av GRYXEN AWARDS 2021 – ÅRETS KVINNELIGE NYKOMMER.

 

Summary in English:

I received the GRYXEN AWARDS for Female Newcomer of the Year 2021! Please, read all about it HERE! As it is written in Norwegian I would suggest that you use an online translator to reveal the contents and the reasoning for awarding me with this amazing prize. Naturally, I am very proud!

I could hardly believe my own eyes when I read Gry’s blog post last Sunday. Gry has an exciting, interesting and nice blog that I frequently drop by. I like the contents, and the colourful language of this clever and up-and-coming lady is priceless. Her vocabulary and ability to formulate herself is something any great writer would be envious of.

If you have not yet visited Gry’s blog, I can strongly recommend that you have a read, using a translator of course. Or at least click on her blog every now and again to keep her high up on the Top 100 list. She hates to put up with being below 20 on the ranking.

Here is a link to Gry’s blog Gryende, and here is another link to the overwhelming post she wrote about me in which the jury (consisting of Gry herself) awarded me the winner of GRYXEN AWARDS 2021 – FEMALE NEWCOMER OF THE YEAR.

34 kommentarer

Siste innlegg