Jeg har fått dagboka til Natheless

“Lånt” fra Natheless (Randi Lind)

Jeg har fått dagboka til Natheless, eller rettere sagt romanen om Adas dagbok skrevet av Natheless. Jeg har lest en del av hennes skriverier tidligere, og denne uka skrev hun et blogginnlegg der hun gir oss muligheten til å kjøpe romanen Dagbok. Jeg leste innledningen til romanen og vippset henne straks 100 kroner, som var den pene, lille summen hun tok seg betalt. Sekunder etterpå lå boka på 228 sider i mail-innboksen min.

Jeg hadde lyst til å lese videre på historien om Ada med en gang, men ombestemte meg. Jeg vil heller spare den til påske. Det aner meg at denne romanen kan erstatte all verdens påskekrim i år. Hvis du også har lyst til å kjøpe denne boka, kan du klikke på denne linken, så får du mer informasjon. 🙂 

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

14 kommentarer

Siste innlegg