Møte med toppblogger på Barkaden

Bunny og Kari finner tonen

Jeg er vel hjemme igjen etter fine dager i Drammen. Jeg trives i Drammen, ikke minst fordi det er så mange hyggelige folk der. Den siste tiden har jeg hatt en del bloggkontakt med toppbloggeren Bunny Trash, som er Drammens svar på Sofie Elise, bare en god porsjon mer jordnær, slik jeg ser det. Dere som leser bloggen hans, leste kanskje at han skulle på Barkaden på en date for et par dager siden. Den heldige utvalgte var…. Trommelom!!! Meg! 😀

Jeg gledet meg til å møte Bunny, som er en fargerik nordlending. Han skriver rett fra levra og ser på seg selv som rå og smågal. Jeg opplevde han akkurat slik jeg har blitt kjent med han gjennom bloggen, men en hel del mer ydmyk, mild og tilbakelent enn jeg hadde forestilt meg. Kanskje er det i virkeligheten jeg som er mest smågal, som inviterte med en fremmed mann på bar, hehe.

To helt (u-)vanlige bloggere møtes
Jeg måtte bare…

Barkaden viste seg å være et spennende sted. Dattera mi jobber der ved siden av studier, og jeg ville gjerne besøke henne på jobb mens jeg var i Drammen. Siden jeg også trengte noen å jabbe med mens jeg satt der, spurte jeg Bunny om han ville tilfredsstille dette behovet. I løpet av de tre timene vi satt sammen, tror jeg kanskje vi hadde sånn omtrent tre sekunders stillhet. Praten gikk lett, tida gikk fort, og plutselig var vi godt kjent.

I dag ser jeg at Bunny ligger på 8. plass på blogglista. Plasseringer på blogglista får man ut fra antall treff (lesere) på bloggen siste døgn. De to siste innleggene hans handler om den store brannen på Fjell, hvor han bor. Det er litt rart å tenke på at jeg kjørte han opp dit kvelden før brannen, etter møtet på Barkaden. Og trist å tenke på stemningen der oppe nå. Heldigvis gikk ikke liv tapt.

Da Bunny skulle sette seg inn i bilen, mumlet han noe om at det var som å sette seg inn i et romskip. Hihi 😀 Forhåpentlivis var det ikke like trangt i baksetet som det var i helikopteret jeg krøp inn i dagen før. Det skrev jeg forresten om HER.

 

Meg på Barkaden. Dart er morsomt.

Barkaden er et ganske nytt utested i Drammen. Det er et yrende folkeliv der i helgene, men rolig på hverdagene. Dattera mi ønsker seg flere gjester på hverdagene. Hun er sannsynligvis Drammens beste drinkmikser, så om du er på utkikk etter en god drink, kan jeg anbefale en tur innom der! 🙂

Barkaden i Drammen
Barkaden i Drammen

Tusen takk for lassevis med trivsel og en trivelig date, Bunny! Takk til deg som stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

27 kommentarer
    1. Åååå så koselig dere så ut til å ha det 🥰 Takk for tipset til et sted å besøke i Drammen. Gøy å treffe bloggvenner på den måten, noe jeg bare har gjort et par ganger 😉 Jeg hørte fra min bloggløse venn Helge, som også bor like i nærheten om brannen. Så veldig skummelt ut når jeg så på bildene.

      1. Og sååå koselig var det! 😉 Jeg har også truffet to andre bloggvenner tidligere, Heidi i Trondheim og Linda i Spania. Begge kjempetrivelige damer 🙂 🙂 Brann (og krig) er noe jeg frykter aller mest. Bor i 2. etasje fordi jeg vil ha muligheten til å hoppe ned på bakken om det skulle bli brann i blokka hvor jeg bor.

    2. Så gøy at det var du som traff Bunnyen… jeg tenkte litt på om det var deg! Da er han en sånn trivelig fyr som jeg tenker da! Tipp topp med et sånt møte! Klem <3

      1. Ja, det ble et ganske impulsivt møte, og absolutt hyggelig og koselig 😊 Jeg synes det er veldig spennende å møte og bli kjent med nye mennesker, og det var kjekt å oppleve at han var slik jeg hadde forestilt meg. Jeg kan garantere at han er en trivelig fyr 😀

    3. Vettu, da du skreiv at du skulle til Drammen tenkte jeg på at da kom du sikkert til å møte BT. Såå koselig å lese om, og jeg er ikke det minste overraset at han er trivelig. Det skinner gjennom i blogginnlegga at han har et godt hjerte. Og det tenker jeg også du har, så dette måtte bli bra :). <3

    4. Så trivelig dette så ut da, og flotte folk og for et fint sted du viser her!
      Artig at dere har funnet hverandre 🥰 moro å møte bloggvenner ja!

      1. Tror bildene gjenspeiler stemningen ganske godt 😀 Jeg elsker å møte og bli kjent med nye mennesker, og noen er mer spennende å finne enn andre, hihi 🥰

    5. Kjempekoselig at dere møttes. 😊 Og det var sikkert kjekt med en liten studentferie i Drammen. Det er spennende hvordan bloggerne er i “virkeligheten.”

      1. Det var det 😊, og gode minner og ta med seg videre. Alltid spennende å se om inntrykket som man har gjennom å ha kommunisert skriftlig, stemmer med virkeligheten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg