Rampenissene klarte ikke å holde seg

Rampenissene klarte ikke å holde seg. Da jeg ruslet inn på kjøkkenet for å lage meg en kopp te, lå de langflate og skrapet på flaxloddet jeg hadde fått i posten fra Bunny. Så utrolig frekt! De hadde nok tenkt å stikke av med premiepotten også, dersom det hadde blitt noen gevinst.

Jeg hadde en plan om å vente til julaften med å skrape, i tilfelle julemagien kunne hjelpe til å trylle frem en premie på loddet. Men rampenissene snøt meg for den spenningen, gitt. De var nesten ferdige med å skrape da jeg tok dem på fersken. Jeg fikk imidlertid sjarmøretappen i det jeg fikk skrape av det aller siste på loddet. Dessverre ble det ingen premie. Det er garantert rampenissenes skyld.

Men siden det er julaften i dag, er nok dette deres siste rampestrek for i år. De skal få reise tilbake til skuffen i boden i løpet av dagen, der de lå i dvale frem til adventstiden startet i år. Nå venter atter den lange dvalen. De har utført sine krøll og sprell med stor omhu og dyktighet. Det har vært mye moro, men også arbeidssomt, så nå skal det bli godt å få fri fra dem. Kanskje er du også glad for å slippe å bli trakassert med flere rampenisseinnlegg herfra nå? 😀

Men jeg håper at du har likt de små historiene om Alfie og Buddy. Det har blitt en ny rampestrek for hver dag i desember her i bloggen. Om et par dager vil jeg legge ut et innlegg med en oppramsing av årets rampenissehistorier med linker. Du kan få stemme på hvilken historie du likte best. Jeg trekker ut en vinner av de som stemmer, og en pakke sendes i posten til vinneren. 

God jul fra rampenissene! 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på 
Instagram (story)

8 kommentarer
      1. Jeg tror rampenissene her i huset har vært omtrent dobbelt så aktive i år som i fjor. Håper de ikke har brukt seg opp og at de blir late til neste år 😀 God jul til deg og dine! 🥰🎄❤️

    1. Det har vært moro å følge med på rampegutta dine! Så ja – jeg skal inn og stemme! Blir nok deilig for deg å slippe fri fra dem noen måneder nå, hihi…. klem <3

      1. Så koselig at du vil! 🥰 Du har jo lest de aller fleste historiene, så du har nok godt “grunnlag” også 😉 Oh yes, nå blir det deilig å slippe disse rampestrekene, hihi… Juleklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg