Rampenissene ville på pakketur

 

Jeg hadde pakket inn gavene til tantebarna mine i julepapir. Uten gavebånd, siden ungene sannsynligvis ikke har tid til slike distraksjoner når de så fort som mulig skal finne ut hva som befinner seg på innsiden av papiret. Deretter fant jeg frem gråpapir for å gjøre klar  pakken for sending, og gikk for å hente pakketape. Da jeg kom tilbake, hadde rampenissene sannelig pakket inn seg selv.

De er litt søte, synes du ikke? Men det kunne blitt en skikkelig stor rampestrek om de hadde lurt seg med i pakken helt til Rørvik! Kanskje de hadde lyst til å bli med på pakketur med et av godstogene som ruller forbi her? De hadde sikkert lært mange nye triks hjemme hos de kreative og oppfinnsomme tantebarna mine. Men det tør jeg ikke ta sjansen på.

20 kommentarer

Siste innlegg