Bikini i stedet for votter i oktober

Bikini eller votter

 

Oktober banker på døren, og med det er det mange som må finne frem votter og skjerf. Jeg venter litt med det. Skal ha en utvidet, helsebringende høstferie i varmere strøk før jeg er klar for kalde høstdager, og der blir det nok mer bruk for bikini enn votter.

I dag pakker jeg kofferten, og i morgen reiser jeg. Jeg har det meste jeg trenger i Spania, men fordi det er inkludert innsjekk av bagasje i billetten, tar jeg med den store kofferten. Det er ikke så mye jeg trenger i ha med, utenom piller, pc og noen kremer. Så da fant jeg ut at jeg skal ta med ei dyne i tillegg. Har nemlig ei ekstra magnetdyne liggende, og den kan være god å ha i Spania. Den gjør uansett ikke mye nytte for seg her hjemme i skapet. Magnetene bidrar til at jeg får mindre vondt i kroppen. Det samme gjør sola, men det ene utelukker jo ikke det andre.

Foretrekker du votter eller bikini? Jeg bruker begge deler samtidig når jeg isbader, men de fleste velger nok en av delene, avhengig av vær og årstid. Eller badeshorts, om de har tissetass. 

Snart skal jeg en tur på legesenteret for å måle blodtrykket. Etter at jeg tidligere i uka har skrevet om at jeg er så svimmel, har flere kommentert at jeg må oppsøke lege. Siden jeg er litt fornuftig innimellom, fant jeg ut at jeg skulle høre på disse kloke menneskene. Det kan i alle fall være greit å utelukke problemer med blodtrykket, sånn at det ikke skjer noe skummelt når jeg sitter høyt oppi luften.

Høstbladene soler seg

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

10 kommentarer
      1. Det var det, og det blir det 🤗 Hadde vært koselig med besøk av deg her, men du har tilgodelapp 😉 Tusen takk, og returklem til deg 🥰

    1. Krysser fingre for at blodtrykket var bra! Jeg hadde høyt blodtrykk i 2019 etter en propp på øyet, men nå har jeg sluttet på blodtrykksdempende, og blodtrykket er kjempefint 😊 Måler det hver 5-6 uke.

      Du må nyte høstferie, og dette unner jeg deg av hele mitt hjerte ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Så bra at du kunne slutte med blodtrykksmedisiner! Må man, så må man, men det er alltid bivirkninger med slike medisiner også, så greit å slippe. Du har kanskje egen måler? Vet at noen apoteker selger, og har sett at det fins en app for dette også nå. Tusen takk, lover å nyte! 🤗

    2. I prefer bikini to mittens, but not Jools. She didn’t mind me wearing mittens but when she found me in the bikini, she made me take it off straight away. And she put it in the boil wash. (jk)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg