Dag 2 av Frodiths Fargerike Catwalk

Mitt bidrag på den gule catwalken

I går startet utfordringen fra Frodith hvor hun vil at vi skal kle oss i ulike fargerike klær og delta på catwalken via bloggen vår. Fargen for dag 2 er GUL. Som du ser, har jeg for anledningen forflyttet meg til Spania, nærmere bestemt til toppen av et fjell rett vest for Malaga. Av helsemessige og trivselsmessige årsaker har jeg en liten leilighet der, og innimellom drar jeg ned dit for å lade kroppsmaskineriet mitt, altså kropp og hode. Denne gule kjolen får meg til å tenke på sola og smile. 🌞

Jeg slenger med et til bilde av meg i gul kjole. Bildet er fra 2019, men kjolen er fra 1986. Jeg kjøpte den da jeg bodde i Watford i England i 1985/86, gikk på college og var au pair der. Nice memories! 😊

Her er link til hvordan jeg løste utfordringen med ROSA farge: Jeg er med på Frodiths Fargerike Catwalk!

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

12 kommentarer

Siste innlegg