Jeg er med på Frodiths Fargerike Catwalk!

Her er mitt bidrag til “Dag 1: Rosa”

Blogger (og influencer) Frodith kjører i disse dager en utfordring hvor vi kan være med og vise frem våre fargerike klær. Frodith finner ofte på slike kreative utfordringer for å få med folk på litt moro. I går røpet Frodith at hun hadde en hemmelighet på gang, og i dag kom kunngjøringen. Det viser seg at Frodiths Fargerike Catwalk går av stabelen i dag, og jeg er med fra starten. Er du? Her er link, og under ser du et par hint om hva som vil skje videre.

 

Fra bloggen til Frodith

Dagens farge er ROSA. Siden det er lov med arkivbilder, og jeg dermed ikke trenger å lete etter klær i rosa i skuffer og skap, eller sprade rundt på catwalken og ta nye bilder, er jeg herved med på moroa, fra sofaen! Juhu! På bildet under ser du mamma og meg. Mamma ville også gjerne være med ut på catwalken sist jeg var med på en fargerik moteshow, i 2019. 

Mamma og jeg i rosa

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

19 kommentarer

Siste innlegg