Et plutselig møte med bloggeren Nina

Nina og jeg under palmene

Jeg har fulgt Nina i bloggen hennes en stund, og da jeg oppdaget at hun også var i Spania samtidig med meg, tenkte jeg at det kunne være morsomt å møte henne irl. Spania er stort, men hun var faktisk mindre enn to mil unna der jeg holder til, og det er jo bare en liten kjøretur langs en hyggelig palmevei. Dermed ble det et plutselig møte med bloggeren Nina 😊

Jeg hadde en plan om å være på avtalt sted i La Cala i god tid, men en krasj med veggen i garasjen førte til en bråstopp før jeg i det hele tatt kom meg ut på veien. Scheisse! Men det kan jeg fortelle om en annen gang… Nina sendte meg en melding om at hun var på plass ca ti sekunder før jeg ankom, og fra da var praten i gang. For ei utrolig trivlig dame! 🤗

Meg på vei for å møte Nina

Vi hadde helt uavhengig av hverandre valgt å kle oss i oransje. Det måtte være et godt tegn. Naturlig nok ble det en del prat om blogging. Men vi hadde også mange felles interesser ellers, og jeg ble godt kjent med henne i løpet av de to timene vi satt og skravlet og drakk te og sprudlevann på kaféen, med en fantastisk utsikt mot havet. Vi har en plan om å møtes igjen neste gang vi er på Costa del Sol samtidig. Gleder meg allerede!

I dag pakker jeg kofferten og snur nesa hjem mot Trondheim. Sola hilste så blidt på meg med et fantastisk skue i dag tidlig. Tror nesten den gjorde et forsøk på å sjarmere meg til å bli lenger, men det går nok ikke. Nina skal være her i to uker til, og værmeldingen lover fortsatt varme. Da får hun nok påfyll av mange energigivende solstråler. 🌞

Vi satt på Caferia Heladeria Pasteleria El Deseo
Utsikten fra der vi satt

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!

Link til blogginnlegget på Facebook.
Link til innlegg på “story ” på Instagram.
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

26 kommentarer

Siste innlegg