Her skal vi også spise på bloggtreffet

Her skal vi også spise på bloggtreffet

Jeg har sondert terrenget litt der vi skal spise middag andre dag på bloggtreffet i Trondheim, og her skal vi altså også spise. Restauranten er meksikansk, heter Hector og ligger på Solsiden i Trondheim. Jeg la inn bordbestillingen til klokka fire på ettermiddagen, sånn at flere har mulighet til være med. Noen drar hjem fra bloggtreffet allerede tidlig på dagen, og kanskje rekker noen av disse en matbit først.

Link til menyen på Hector finner du lenger ned. Det er fint om dere som kommer på bloggtreffet i Trondheim, kan si fra til meg om dere kommer på Hector eller ikke, gjerne på mail. Hector har en no show policy, som innebærer at jeg må betale 100 kroner for hver av plassene som ikke blir benyttet, altså betale 100 kroner for hver av oss som ikke dukker opp. Derfor vil jeg gjerne si fra om riktig antall et par dager i forveien. Vi kan avvente å si fra om matbestillinger til jeg vet nøyaktig antall, siden det er avhengig av hvor mange vi blir om vi må si fra om bestilling av retter på forhånd eller ikke. 

Her er innlegget om hvor vi skal spise lørdag på bloggtreffet: Hvem vil spise hva på bloggtreffet

Og her er menyen på Hector: Hector

I går spanderte jeg på samboeren min bursdagsmiddag på Hector. Måtte jo gå litt grundigere til verks enn å bare ta bilder, og tenkte vi måtte sjekke menyen og servicen også.  Det kommer et innlegg om det i morgen. 😉

 

 

Oppdatert liste over hvem som kommer på bloggtreffet – Oppdatert 20. mai 2023

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

6 kommentarer
    1. Det så ut som et veldig morsomt sted 🙂 Men da kan vi vente LITT å si fra? Jeg regner med jeg blir med, siden jeg drar igjen ikke før mandag. Mat må man ha 😀 men greit å bare tenke LITT 🙂

      1. Ja, skikkelig fint der, og fargerikt 😀 Ja, går helt fint å vente med å si fra til meg! Om vi blir få, trenger vi heller ikke forhåndsbestille maten.

    2. Jeg har sendt deg en mail med svar også. Jeg tar ettermiddagsfly tilbake til Bergen søndagen. Så av opplegget i programmet søndagen er det kafèbesøket kl. 12 på søndagen jeg kan bli med på sammen med dere. Gleder meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg