Hot or not på bloggtreffet i Trondheim?

Cafe Blåbær rett forut

I innlegg som omhandler bloggtreffet i Trondheim 3. – 4. juni, har jeg for det meste skrevet om programmet og alt det trivelige, hyggelige og morsomme som skal skje den lørdagen. Men det kommer en dag til, med muligheter for fjas og moro, nemlig søndag! Jeg aner ikke om denne dagen blir hot or not. Det kommer kanskje an på været?

Vi skal i alle fall møtes på Solsiden, så da er kanskje muligheten til stede? Vi har fått reservert bord på “Bare Blåbær”, en koselig kafé hvor det går an å ha det både hyggelig og gøy. Etter en sen hotellfrokost kommer jeg sannsynligvis til å være ganske mett i magen og derfor nøye meg med en kopp te. Men for de som er oppe og spiser frokost om morgenen, kan det kanskje friste med noe mer. Her er hjemmesiden deres, for den som vil ta en smugtitt: Cafe Bare Blåbær Da jeg ringte, fikk jeg høre at Cafe Bare Blåbær bruker samme kjøkken som Bær & Bar. I tillegg til det som står på menyen, er det bl.a. også mulig å bare ta seg en kopp te eller kaffe. 😀

Inngangen til Cafe Bare Blåbær
Inne på Cafe Bare Blåbær
Solsiden, utsikt fra Cafe Bare Blåbær

Cafe Bare Blåbær er favorittkaféen min på Solsiden. Jeg håper vi får en fin start på søndagen der! Noen bloggere avslutter bloggtreffet etter denne kaféturen, mens andre blir med videre til Rockheim/Svartlamon og Hector. 😊

I morgen legger jeg ut ei oppdatert liste over hvem som kommer til Trondheim på bloggtreff i helga. 

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

18 kommentarer
    1. Det blir koselig å møtes på den kafeèn søndagen, og en fin avslutning for min del på bloggtreffet da. Så lenge de har te er jo du og jeg fornøyde! Jeg også sikter meg inn på en sen frokost søndagsmorgenen 🙂

      1. Ja, te må vi ha 😀 For meg er det normalt med frokost rundt 11 – 12 😀 Synd flyet ditt går så tidlig, men det blir nok en fin avslutning der, ja. Planla det også sånn fordi flybussen stopper rett utenfor 😉

        1. Godt med sen frokost i helgene, og i alle fall når man gjerne har vært litt seint i seng dagen før. Flyet mitt går på ettermiddagen, og jeg har fått sen utsjekk på hotellet. Så rusler først tilbake til hotellet litt før jeg setter meg på flybussen derfra 🙂 Greit å slippe å dra på bagasjen, og supert at hotellet hadde tilbud om sen utsjekk 🙂 Ikke mange dagene igjen til vi ses nå! 🙂

            1. Dette hotellet er du garantert å få sen utsjekk på uten å betale noe ekstra. Så det kan du kanskje tipse de andre som skal bo der om også? Dersom det er aktuelt for flere da? Vet at morsmiddag har avbestilt sin booking for 2 netter og skal bo privat i stedenfor hos en venninne 🙂 Kanskje flere også velger andre overnattingsformer enn hotellet? Da blir det i alle fall deg og meg da til sen frokost søndagen og til te på Bare Blåbære – Helt topp! 🙂

              1. De fleste bor på hotellet, noen privat. Jeg vet ikke om noen som trenger sen utsjekk, men du kan evt. tipse i gruppa vår hvis du vil 🙂 Ellers ordner sikkert de fleste for seg selv 😉

    2. Den kafeen så kjempekoselig ut 🙂 Mulig jeg spiser litt der, og tar bare en dessert på Hector 😀 Spiser i alle fall frokost i 7-tida sikkert jeg 😀

      1. Ja, den er veldig koselig 🙂 Du gjør akkurat som du vil. De har ikke så mye jeg kan/vil spise på Hector heller. Jeg er imponert over at 7-tida er stå_opp-tid på søndag også! 😀

    3. Det ser veldig koselig ut.🥰
      Håper været spiller på lag slik at alt ligger til rette for en fantastisk helg.🤩🌞

      1. Vi får det nok koselig der 😊 Tusen takk! Vi trenger godt-vær-ønsker, om vi skal tro på siste værprognoser for neste helg 🤪

    4. Det blir nok vellykket Kari!
      Har faktisk ikke vært inne på Bare Blåbær, selv om jeg er nærmeste nabo!
      Har alltid tenkt at det er høy musikk og stinn brakke, og det passer ikke for min ME!
      Men det ser trivelig ut!😊😊

      1. Jeg har aldri opplevd at det har vært veldig fullt og støy der, og det er vel mer kafé enn bar på den siden av bygget 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg