Nå kan du bestille boka vår

Ser du navnet mitt på fremsiden?


Slik ser boka ut, og nå kan du bestille den, boka som jeg er medforfatter i. Gratulerer til Geir Berge og alle de andre medforfatterene!

Tittelen på boka er “Hvordan ME påvirker vårt liv”. Boka presenterer og gir et innblikk i våre tanker og opplevelser rundt det å leve med en kronisk sykdom. Her beskrives glede over livet, men også innsikt i livet bak fasaden, på de dagene ingen ser oss.   
Prisen på boka er 300 kr. Porto på 70 kr kommer i tillegg, uansett antall bøker. Den enkleste måten å kjøpe boka på, er via å sende Vipps til Geir Berge på mobilnummer 46653182. Skriv adressen din på Vipps som melding. Evt. kan du kontakte Geir Berge direkte. For ordens skyld kan jeg nevne at jeg ikke har provisjon av salget.

Jeg har tidligere skrevet i bloggen om boka i disse innleggene:

Jeg blir medforfatter i ei bok

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

6 kommentarer
    1. Så kjekt du ville være med i boken vår. Det er med en god følelse jeg nå sitter her med det ferdige produktet.
      Jeg tror mange vil ha utbytte av å lese denne boken, både de som er syke, de pårørende, og de som ønsker å lære mer om en hverdag som kronisk syk.

      Er så stolt av dere alle medforfattere, gratulerer med boken Kari🎉💐❤️

      1. Tusen takk! 🥰 Og veldig hyggelig med en kommentar fra deg her i bloggen. Jeg er veldig takknelig for at jeg fikk bli med som medforfatter. Det betyr mye. Du har jobbet hardt for å forfatte og få denne boka i havn, og jeg har stor tro på at den blir nyttig og interessant for mange. Gratulerer så mye til DEG! 💐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg