Jeg blir medforfatter i ei bok

Jeg blir medforfatter i ei bok

Jeg blir medforfatter i ei bok som snart skal publiseres. Sammen med tekster fra 12 andre forfattere vil du da finne en tekst i boka som jeg la ut her i bloggen for en tid tilbake. Geir Berge er mannen bak bokprosjektet. Han har tidligere gitt ut boka “Livsglede på tross av ME”. Tittel på boka som jeg er medforfatter i, vil bli “Hvordan påvirker ME vårt liv”. Den skal sendes til forlag om ei uke, og jeg får fortløpende informasjon om veien til trykkeri og utgivelse.

Jeg er spent på mottakelsen boka vår får, og om den blir omtalt i medier, osv. Jeg skal skrive mer om boka, tekstene og hvor man evt. kan bestille den senere. Dette var bare en heads up. 😀 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link 

20 kommentarer

Siste innlegg