Tusen takk, alle medbloggere!

Tusen takk for ei super blogghelg i Trondheim! Herved utstedes en stor bloggklem til alle medbloggere som kom, og alle medbloggere og andre som har fulgt oss og vært med fra sidelinja! Jeg har enda ikke fått lest alle innleggene fra medbloggere som deltok selv, og langt mindre alle kommentarene. Det skal jeg kose meg med de neste par dagene. 🤩

Under ser du lista over de som var med på blogghelga. Om du går inn på lenkene, finner du massevis av bilder og skriverier om alt det spennende, morsomme og koselige som fant sted fra begynnelse til slutt! På dagens toppliste ser jeg også at mange har vært innom mine innlegg og fulgt med. Tusen takk takk for alle besøk her på bloggen! 😍

Bforb.blogg.no
Dixierose.blogg.no
Frodith.blogg.no
Happy.blogg.no
Hverdagsmagi.blogg.no
Karidansen.blogg.no
Kariengesvik.blogg.no
Lindatetlimo.blogg.no
Monicabarmoblogger.blogspot.no
Morsmiddag.blogg.no
Tomsmatprat
Toms bloggfrue Heidi

 

Tusen takk til Heidisverden, Godesko og Livetmedvesla som dessverre måtte avlyse. De bidro med en kul rap og to koselige videohisninger. Alt satt stor pris på! ❤️

Øverste del av dagens toppliste på blogg.no:

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

16 kommentarer
    1. Selv takk! Det ble et skikkelig flott bloggtreff, der vi alle bidro og du organiserte det hele helt superfantabulastisk og holdt i trådene helt til siste slutt 🙂 Gratulerer med fantastisk 14. plass på bloggen i dag – Vel fortjent flotte deg! 🙂

      1. Ja, alle bidro til at det ble et superfantabulastisk bloggtreff! Jeg liker å dra i gang sosiale treff, arrangere og organisere, så jeg koste meg masse underveis. Ble jo også bedre kjent med dere som kom til Trondheim underveis, så det var win – win ❤️ Takk for forslag og bidrag underveis i prosessen. Det har vært kjekt å ha deg som min “høyre hånd”! 😉

      1. Takk, og takk det samme! Ser at du også har krabbet oppover 😉 ❤️ Tåler vi denne suksessen, da? Eller skal vi skynde oss å klatre ned igjen, før vi blir høye på pæra?

    2. Artig at jeg fikk være med på mitt vis med rap. 🙂 Fint at det ble så bra treff for alle sammen som var der. Nyt dagen, og hvil deg godt <3 Gratulerer med fin plassering i dag! 🙂

      1. Du var så absolutt med via rappen din! ❤️ Håper du var fornøyd med fremføringen til Frodith, Karidansen og meg! 😉 Jeg smiler helt rundt etter den fine helga, og er aller mest glad for at alle hadde det så fint! Takk-takk, nyter den fine plasseringen, før jeg raskt raser ned på lista igjen. Hehe, men helt greit det også. 🙂

    3. Tusen takk for en superdupert bloggtreff, og dette var så koselig 😍 Ikke minst koselig å møte nye mennesker som plutselig blir et ansikt og en person og ikke bare en nicknavn ved et bilde 😊

      Du er unik, Kari, og det å arrangere ting er tydelig noe du kan 😊

      Det var jo lagt opp slik at man kunne bli med på det som man ønsket, og ta pauser hvis man ville det. Følte at andre i gruppa hadde aksept for at andre måtte hvile og ta hensyn til helsa. Det var noe som rørte meg virkelig.

      Håper dere som ikke ble med denne gang kan få anledning til å bli med ved en annen anledning.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hjertelig takk, Toril ❤️ Jeg liker også ordet “superdupert” 😉 Ja, veldig koselig å “få på plass” ansiktene og personlighetene til de vi har blitt kjent med gjennom bloggene tidligere! Og artig å oppleve at vi var så samstemte på så mye også! Helsa først, sånn er det bare! Ha ei superduper uke videre! ❤️

    4. Det var en superhelt for meg med hyggelige bloggerne. Et minne for livet. Tusen takk Kari for at du arrangerte dette. For meg : A dream come true:)

      1. Så utrolig godt å høre, Ligaya! ❤️ Det var så fint å ha deg med i helga, og det flotte smilet ditt var aldri langt unna. 😉 Gleder meg til vi skal drikke te/kaffe sammen senere! 🙂

    5. Takk for en alldeles herlig opplevelse, jeg koste meg og denne listen burde jeg ha kopier slik at jeg finner lett fram…kanskje jeg burde det… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg