Bare fem uker igjen til bloggtreff! Vil dere hjelpe meg?

Hvem er disse lange skyggene som kommer?

Denne helga er det faktisk bare fem uker igjen til vårens happening, altså bloggtreffet i Trondheim for alle bloggere og blogginteresserte! Vi er mange som gleder oss og forbereder oss på ei herlig, trivelig og morsom helg i trønderhovedstaden. Juhu! Jeg har imidlertid en mistanke om at mange ikke har hørt om bloggtreffet enda, og er livredd for at disse kommer til å gå glipp av mye moro. Vil dere hjelpe meg å spre informasjon om denne muligheten, slik at flere kan få delta?

Lag gjerne egne innlegg og promotér bloggtreffet. Bruk egne bilder eller noen av de jeg har brukt i tidligere innlegg om bloggtreffet. Jeg skrev et innlegg for to uker siden hvor dere også finner det viktigste av informasjon: Sju uker til bloggtreffet. Jeg har dessuten prøvd å samle en del av de andre innleggene dere bloggere har skrevet her: Bloggeres innlegg om bloggtreffet.

Kanskje er det også aktuelt å ta kontakt med noen bloggere direkte, for å høre om de har lyst til å bli med? Jeg har gjort det i noen få tilfeller, og det må dere også gjerne gjøre! Siden det er bare fem uker igjen til vi skal møtes, tenker jeg at det er på tide å få på plass flere detaljer.

Først og fremst må de som ønsker å komme og vil bo på Comfort Hotel Trondheim sammen med resten av oss, booke rom. Fristen for å få rom til redusert pris, altså det tilbudet jeg fremforhandlet, er 2. mai. Du må sende meg en epost på [email protected] for å be om en koden du må oppgi for å få dette tilbudet. Deretter kontakter du selv hotellet på epost eller telefon for å booke et av de reserverte rommene. Det er mulig å bestille rom senere også, men da blir det til ordinær pris. Noen velger kanskje andre overnattingssteder, og det er selvsagt også helt greit.

På programmet for lørdag 3. juni har jeg bl.a. satt opp byvandring. Jeg har tatt kontakt med to ulike personer som jobber som guider i Trondheim, bedt dem om å gi oss tilbud på byvandring i ca 1,5 time. Disse er proffe og dyktige. Jeg lurer på om noen av dere som kommer, har noen tanker om dette? Jeg har også kontaktet support på blogg.no for å høre om de kan ha mulighet til å sponse denne delen av bloggtreffet. En annen mulighet er selvsagt at jeg kan lose dere rundt, men jeg har ikke så mye kunnskap om historiske steder i Trondheim, utenom det åpenbare. Som gammel lærer er jeg også litt fristet til å gruppevis gi ansvar for å lese dere opp på enkelte steder, for så å legge dette frem for resten av oss ved hver “post”. Hihi 🤗 Men det ville skape stress, så det skal dere slippe.

Skriv gjerne tilbakemeldinger i kommentarfeltet, eller send på epost på adressen over. 😊

Det kommer flere innlegg om bloggtreffet i dagene som kommer!

Bloggklem fra Kari 🌻

Kommer du maskert eller kjenner vi deg igjen?

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

23 kommentarer
    1. Flott innlegg! Jeg blir gjerne med på en guidet byvandring 🙂 Du kan kanskje sende en e-post til vi som har meldt oss på om forslagene dine og høre stemningen fra de andre også 🙂 I tillegg i den e-posten til de som skal delta på bloggtreffet kan du skrive at du har fått følgende utfordring akkurat nå fra Hverdagsmagi: At alle skriver ett fun fact om seg selv og så blir det gjettekonkurranse på hvem de ulike fun factene tilhører når vi møtes kl. 12 på hotellet i resepsjonsområdet som en ice-breaker/bli bedre kjent på en morsom måte 🙂

      1. Morsom idé at alle skal oppgi fun facts om seg selv. 😊 Skal få opprettet ei gruppe for oss som skal være med på bloggtreffet etter hvert, sånn at det blir lettere å kommunisere og distribuere info til de som er påmeldt! 😉

    2. Jeg kjenner at jeg bare gleder meg til å møte dere andre, snakke med dere og ha det koselig. Ikke viktig for meg med noen guidet omvisning. For jeg tittet litt rundt, og sludret litt med folk er jeg såre fornøyd. For meg er det DET som er bloggtreffet 🙂 Det andre er en koselig ting i tillegg hvis noen orker å ordne.

      1. Kjempeviktig det du skriver der! Det er akkurat det som blir så bra og koselig. Bare å skravle, være sammen og bli kjent! 😊 Og det er nettopp dette vi kommer til å minnes og huske best i ettertid. 😊

    3. Supert innlegg igjen. Må jo være mange som lar seg friste av dette 😀
      Guidet bytur ville være artig, men som Frodith sier, så er det artigste å treffe de andre og få god tid til å prate. Nå gjenstår det å se om jeg klarer å komme i det hele tatt, men det er heldigvis en mnd igjen 😉

      1. Ja, det håper jeg også, at flere får lyst og lar seg friste til å bli med på bloggtreffet! Fint å høre hva du tenker på som viktigst også, og jeg krysser både fingre og tær for at du finner tilbake til en mye bedre form! 😊

    4. Nå har jeg nettopp opprettet et nytt innlegg der jeg har hjulpet deg å markedsføre bloggtreffet. Prøvde meg på en lokkende overskrift, så får vi se hvordan det slår ut!

    5. Byvandring kan være artig det, når man ikke har noe å skravle om, om man har, blir det bare en irriterende distraksjon? 😉

    6. Jeg sier meg enig med det flere har skrevet her, vi trenger ikke guidet omvisning til byvandringen. Men vi følger programmet du har satt opp, da flere av oss har lyst å rusle rundt å se mer av den flotte byen, og så skravler vi om løst og fast underveis på turen og blir bedre kjent 🙂 Dersom vi ser noe som fatter ekstra interesse tenker jeg at hver og en av oss kan lese oss opp selv i ettertid 🙂 Du Kari er jo godt kjent, så du kan lede gruppen an rundt om i byen. Og dersom ikke alle ønsker å bli med på byvandringen står de jo selvsagt fritt til å finne på ting på egenhånd også.

      1. Når du oppsummerer det slik – rusle rundt, se byen, skravle, bli bedre kjent – synes jeg det høres helt riktig ut. Historietimer kan vi for så vidt ta senere. Og alle står jo fritt til å bli med på det de ønsker. 😀 Vi kan se an dette med guidet byvandring. 🙂

    7. Du står virkelig på, Kari 🙂 Fantastisk godt jobbet. Dere kommer helt sikkert til å få en kjempefint helg sammen, og så håper jeg du klarer å slappe av litt innimellom slagene, Kari.

      1. Tusen takk 😀 Ja, det aner meg at dette blir ei kjempefin helg!!! Har jo egeninteresse av å arrangere også, vet du, siden jeg liker veldig godt å møte nye folk! Ja, jeg må nok “planlegge” pauser, for ikke å svitsje over på adrenalinenergi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg