Bloggeres innlegg om bloggtreffet

Nå er det en viss mulighet for at jeg har sovet på vakt, spesielt siden jeg sover halve døgnet og dessuten har vært mange andre steder enn i bloggen, men hittil har jeg registrert at flere har skrevet om vårens happening 3. – 4. juni. Nedenfor finner du linker til bloggeres innlegg om bloggtreffet:

Tomsmatprat: Bloggtreff i Trondheim 3. – 4. juni

Hverdagsmagi: Husker du fristen? Og tar du en utfordring?

Allansverden: Kommer han eller kommer han ikke?

Heidisverden: Bloggtreff og en rap

Natheless: Bloggoppfordring

Frodith: Frodith og Karidansen er klare for bloggtreff

Norgeogverdensnytt: Bloggtreff med Kari Engesvik – Det kan være hyggelig å møte andre bloggere 

Jeg skal fylle på lista med linker etter hvert som det kommer flere innlegg. Tips meg gjerne om jeg har oversett noen. 😉

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet første helga i juni.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

19 kommentarer

Siste innlegg