Dag 4 av Frodiths Fargerike Catwalk

Jeg feirer 50-årsdag 4 år forsinket

Det er dag 4 av Frodiths Fargerike Catwalk-Utfordring, og dagens farge er ORANSJE. Oransje er favorittfargen min, og det fins mye oransje i skapet mitt. 0ransje bukser, shorts, strømpebukser, gensere, kjoler, t-skjorter, sko, jakker… Den fineste kjolen har dessverre krympet mens den hang i skapet. Det fins nemlig slemme krympetroll inni der. Du ser kjolen på bildet øverst i dette innlegget. Frodith har forresten akkurat maken. 😀

På bildet under er jeg heloransje! Er ikke dette et verdig bidrag til Frodiths cawalk, tro? Til og med brillene er oransje 😀 

På en catwalk i oransje, 2019

Jeg er dessverre ikke i form til å løpe rundt og ta selfies til Frodiths fargeutfordring. Det blir for energikrevende nå, så jeg deltar med arkivbilder i stedet. Har fått tillatelse fra Frodith. Jeg slenger med et par oransje bildeminner fra Spania også. Som dere kanskje skjønner, er jeg glad i søtt! 😀 

 

På churros-catwalken i 2022
At the liquorice walk in orange!

 

Her er linker til mine tidligere bidrag av Frodiths utfordring: 
ROSA
GUL
GRØNN

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

15 kommentarer

Siste innlegg