Dag 5 av Frodiths Fargerike Catwalk-utfordring

Kari i 2020 på Kristiansten festning

Jupp, da har vi kommet til dag 5 av Frodiths Fargerike Catwalk-utfordring, og dagens farge er TURKIS/BLÅ. Denne fargen opptrer knapt i mine klesskap, så her måtte jeg lete vel og lenge. Noe blått fantes, av de mørkere blå nyansene, men de fleste av disse klesplaggene var av slaget som har vært lett bytte for de slemme krympetrollene som bor i skuffer og skap. Turkis farge fant jeg kun på et par håndklær. Så kom jeg på at jeg kan jo delta i Frodiths Catwalk med et bilde som en fotograf tok av meg på Kristiansten festning i Trondheim, for sånn ca fire år siden! Du ser kanskje at profilbildet mitt i bloggen er likt? Der er buksa og blusen blå, og bakgrunnen ganske turkis 😀

Hvis du har gått glipp av noen av mine tidligere bidrag av Frodiths fargeutfordring på catwalken, finner du linker til dem her: 

ROSA
GUL
GRØNN
ORANSJE

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

8 kommentarer

Siste innlegg