Gateliv i den italienske småbyen Como

I går fikk jeg festet en del bilder her inne på bloggen samtidig som jeg skrev om den vakre italienske byen Como. Jeg fikk imidlertid ikke vist deg så mange bilder av alle de flotte og koselige husene og gatelivet i Como. Derfor kommer det flere bilder av stemningen og bybildet i dag. Vil du være med, så heng på! 🤗

Como
Trange smug i Como
Trange gater i Como
Skal det være en aperitivo?
Shopping i Como
Mange mennesker i enkelte gater
Trivsel i gatene
Spennende å se hvor denne gata fører
Stine og Skage på vindusshopping
Como
Kirke og bolighus side om side
Koselig uteområde i Como
Blomsterbud
Como
Katedral i Como
Como katedral
Baksiden av katedralen i Como
Katedralen
Stine og Skage har pause
Bybilde fra Como
Gateliv i Como
Fruktmarked i Como
Gelateria i Como, Italia
Skage, Stine og jeg koser oss med gelato
Gatelangs Como, utsikt mot fjellet

Jeg vil tro du fikk med deg mye av det som jeg så på turen gjennom Como, i disse bildene, både gater og bygninger. Folkeliv, lyder, lukter og inntrykk ellers er litt vanskeligere å formidle. Mest av alt skulle du hatt noen italienere til å snakke høyt på sjarmerende italiensk, gestikulere og lage støy. 😀

Dersom du ikke fikk med deg første del av Como, med bilder fra området rundt innsjøen, finner du det her: Como var enda vakrere

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet første helga i juni.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

14 kommentarer

Siste innlegg