Han ville ikke dra fra dette

Yucas-stranda en fin oktoberdag

 

Han ville ikke dra hjem. Hadde ikke lyst til å dra fra dette. Var ikke helt klar for å dra tilbake til Norge og kaldere dager for å begynne på jobb igjen etter høstferien, men ønsket å være lenger sammen med meg i Spania. Jeg kjørte Bjørn til flyplassen på søndag og han er allerede godt i gang med jobbuka. Han er der, mens jeg er her, og det er litt rart.

Vi hadde to fine dager nede på Yucas-stranda i denne runden, med sol og varme. Kunne sikkert ha fått til flere turer, men vi har gjort andre ting også, og noen dager må jeg på lading. Jeg merket stor forskjell i formen etter første tur ned til stranda, da jeg hadde ligget på lading uten å gjøre noe i to dager i forkant. Da trodde jeg et øyeblikk at jeg var i ferd med å bli frisk. Formen var mye dårligere etter andre tur ned til stranda, da vi hadde vært ute og spist kvelden før og dessuten vært på kafé og spist churros før strandturen. Alt jeg gjør og foretar meg koster energi, og jeg fungerer best om jeg klarer å begrense aktiviteten til bittelitt nå og da.

De neste dagene skal jeg møte et par venninner, se om jeg får skikk på panneluggen min, og dessuten vaske i leiligheten. Det siste må jeg fordele over flere dager. Ellers blir det også noen turer ut på terrassen i sola. Det er meldt tropevarme her de neste dagene, og noen av disse energigivende solstrålene skal jeg innta i hvilestilling i solstolen. Skal jeg sende deg noen i samme slengen?

 

Hva er meningen med denne veggen?

 

Jeg har mange ganger lurt på hva som er meningen med denne veggen på bildet over. Har noen begynt å bygge noe her, men så avsluttet prosjektet? Kan det ha stått noe annet her før? Kanskje veggen er en del av noe som eksisterte for lenge siden. Det ser jo ut som det har vært et vindu i veggen også, eller i alle fall et hull å se gjennom… Den ligger ca 50 meter fra stranda. Måtte vært fint å hatt et hus her 😀 

Bildet under har jeg tatt fra der jeg står og tar bildet av veggen på bildet ovenfor, bare snudd meg 90 grader, mot havet. Trappa til venstre går opp mot et hotell, og ellers går strandpromenaden videre så langt man gidder å gå.

 

Bare 50 meter unna et havbad!

 

Yucas-stranda

 

Vi sees igjen, Playa de la Yucas 🙂

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!

Link til blogginnlegget på Facebook.
Link til innlegg på “story ” på Instagram.
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

10 kommentarer
    1. Neida, du trenger ikke sende meg solstråler. Har vært sol hos oss i hele dag, og med innglasset balkong så blir det som Barcelona i september 😜👍🏾

    2. Send gjerne noen varmere stråler hit 😀
      Skjønner jo at Bjørn ikke hadde lyst til å dra. For det første er jo du der, og for det andre er det nok godt med både fri fra jobb, og varme 😉

      1. I dag kom det skyer og bittelitt regn siste del av dagen, men når sola skinner godt i morgen, skal jeg sende deg varme solstråler! 😉 Oh, yes, der har du oppsummert alle de gode grunnene! 😀

      1. Åh, da er du allerede på plass her nede! Ja, varmen må nytes, og nå er det altså din tur til å kose deg i sola. På lørdag skal jeg hjem til kaldere dager, etter tre fine uker. Hadde vært koselig å møtt deg, men det blir kanskje litt knapt med tid nå… 🙂

    3. Oh please send me some warm sunshine ☀️ as our forecast for the next week is rain, rain and more rain 😃☔

      1. I will, I will! Whenever the sun is out! ☀️☀️ However, we are expecting rain here as well, and the Spanish people are thrilled because of it 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg