Hvilken blogger kommer på middag?

Kari-selfie

 

Blant spanjoler er det veldig vanlig å møtes ute til kaffe eller middag, mens vi nordmenn også gjerne inviterer hverandre hjem til hverandre. I morgen kveld får jeg besøk av ei norsk dame som jeg har truffet tre ganger tidligere. Hun er blogger, og det var gjennom bloggen at vi kom i kontakt. Om du har lest noen av mine tidligere innlegg, klarer du kanskje å gjette hvilken blogger som kommer på middag?

Denne dama har ikke vært så aktiv i bloggverden i det siste, siden hun har en forfatterspire i seg og er godt i gang med å skrive boka si. Sist vi møttes ble jeg veldig sjarmert av alle de søte kattungene hun var fostertante for, så jeg glemte helt å høre hvordan det gikk med boka. Men i morgen har vi ingen nusselige kattunger i nærheten som stjeler oppmerksomheten, så da får jeg nok høre mer. Jeg er også innvilget den ære å få lese korrektur og gi respons når hun har kommet et skritt videre med bokprosjektet sitt. Kjekt om jeg kan være til nytte for noe så spennende!

Mens vi to bloggere skravler og koser oss, kommer vi også til å ha selskap av Bjørn, samboeren min. Det blir trivsel. Han skal dessuten kokke for oss, siden besøket blir i beste kokketid. Vi vet at gjesten vår setter pris på god mat, og det var faktisk takket være henne at vi fikk tak i pinnekjøtt da vi var her i Spania i juleferien. Gjetter du hvem det er nå?

 

Utsikten fra terrassen der vi skal spise sammen

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese
🙂

10 kommentarer
    1. Have a wonderful evening and you can be sure of a good meal with Bjorn doing the cooking 🤗 will be nice to get a sneak preview of her new book, enjoy

      1. Yes, with Bjørn doing the cooking we are in safe hands 😊 I know some of the background for the book, so will be interesting to know more about the actual writing process, as well as get a sneak preview 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg