Skrammel og skrot i Milano

Det er mye fint, flott, ærverdig og koselig i Milano, men sannelig fant jeg en del skrammel og skrot også. I nabolaget til dattera mi og kjæresten har de loppemarked på søndager. Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg ta turen innom. Der var det en salig blanding av italienere og innvandrere.

Her var det mye jeg ikke trengte. Men også noen ting som kunne vært praktisk om jeg hadde bodd i Milano for et år eller to som student. Eller var på jakt etter antikviteter. Ser du noe du kunne tenkt deg? Ser du meg på et av bildene? Jeg syntes det var spennende å rusle rundt og se, men endte opp med å ikke kjøpe noe som helst.

HER finner du informasjon om bloggtreffet første helga i juni.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

19 kommentarer
    1. Veldig spennende. Jeg var på sånne loppemarkeder da jeg besøkte venninna mi i Frankrike. Det er slike markeder hver helg der også😀 Artig å gå rundt og sjå, sjøl om en ikke kan kjøpe med seg så mye. Jeg fikk forresten ide til å arrangere marked sjøl hjemme på Hedmarken den gang. Artig. Kos deg videre i Italia, hvis du fortsatt er der🙋🏼‍♀️

      1. Det er kult med slike markeder. Dette i utkanten av Milano, kom litt brått på meg. Hadde jeg fått sjansen, skulle jeg tatt meg tid til å snuse litt for å kjøpe noe også. Så artig at du fikk til å arrangere et marked på hjemstedet ditt. Kan tenke meg det var mye arbeid med det. Jeg var på vei hjem til Trondheim da du skrev kommentaren, men liten bit at meg er fortsatt i Italia 😀

    2. Det er jo veldig spennende å gå og titte på slike loppemarkeder. Vi pleier å stoppe og se på loppis i Sverige.
      Jeg måtte titte litt nærmere på bildet med garnet, jeg.🤩🧶

      1. Haha, klart du måtte se på garnet. Fins sikkert en historie bak hvordan det garnet hadde endt opp der også. 😀 Jeg har inntrykk av at svenskene oftere har loppis enn vi her i Norge 🙂

    3. Her var det jammen mye rart! Jeg kikker alltid etter bittesmå ting til settekassa mi….. og om det er noe som er gammelt og lekkert… speil eller småmøbler elno! Fine du i speilet! Klem <3

      1. Åh, at jeg ikke tenkte på DET! Mangler også bittesmå ting til settekassa! Gammelt kan ofte være lekkert, og fint! Artig at du så meg i speilet 😉

      1. Ja, og det ble litt overveldende for meg. Burde vel heller konsentrert meg om noen få salgsbord og ikke prøvd å få med meg alle. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg