Dag 3 av Frodiths Fargerike Catwalk

Meg i grønn kjole på grønn “catwalk” (2019)

Jeg har nå kommet til dag 3 av Frodiths Fargerike Catwalk, og dagens farge er GRØNN. Jeg fant et arkivbilde av meg selv fra 2019 i den grønne kjolen min, og allerede da var den gammel, så denne har vært med lenge 😀 Det som er så herlig med denne kjolen, er at den passer uansett om jeg går opp eller ned 10 kilo. Slike klær er kjekke å ha i skapet! 😀

Dette bildet er tatt i Gudbrandsdalen, på vei opp mot Kringsæter. I bakgrunnen ser du Ottaelva. Jeg var også ganske grønn på catwalken i Drammen sammen med Annebe i forrige uke, da vi ruslet langs Drammenselva. Det kan du lese om HER.

Frodiths fargerike catwalk kan du lese om HER!

Meg i grønn kjole i Drammen (2023)

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

25 kommentarer

Siste innlegg