Blogger møter blogger

Når en blogger møter en blogger, må man selvsagt få til en liten photo shoot, sånn at man kan dokumentere hendelsen. Anne er glad i å ta bilder av seg selv for å vise frem flotte antrekk. Denne dagen fikk hun ta med meg på en liten fotoseanse også. Det ble en spesielt hyggelig kafétur på “Hos Solveig” i Drammen,  hvor vi ble kjent i en fei.

Jeg storkoste meg i selskap med henne. Vi tenkte likt om mye, og praten gikk lett.  Jeg følte meg heldig som fikk et par timer sammen med henne, og som du ser på bildene, ble det mange smil og mye trivsel. Noen kreative fototips fikk jeg også, og jeg var litt overrasket over at det faktisk finnes noen som tar omtrent dobbelt så mange bilder som meg! 😃

Mat må man ha
Muffin og te smakte også greit
Rusletur ved Drammenselva
Én gang fotomodell, alltid fotomodell 😊
Hvem har Anne truffet her, tro?
Jeg fikk også møte “Sanger-Hans”
Happy faces!

 

Her er bloggen til Anne, om du vil besøke den: Annebe. Det kommer flere “modellbilder” der senere 😉

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

 

24 kommentarer

Siste innlegg