Hurra, det blir bryllup i Irland!

Invitasjonen

Hurra, det blir bryllup! I Irland! Dattera til min gode, irske venninne skal gifte seg, og Bjørn og jeg er invitert. Vi har visst om bryllupet i noen uker, og flybilletter er bestilt for lenge siden. I dag kom den offisielle invitasjonen i posten. Gjett om vi gleder oss! Både til bryllupet, festen og irsk folkeliv, og mest av alt til å være sammen med herlige, koselige, hyggelige, trivelige, rause, sprelske, lystige og muntre folk! 

Dette bryllupet skal foregå på den irske landsbygda. Selve vielsen vil bli holdt i ei av Irlands gamle kirker, mens bryllupsfesten blir i et flott og fasinerende hotell ved en idyllisk innsjø. Denne bygningen ble bygd i 1759, så her vil jeg tro det gjemmer seg mye historie i veggene. Forhåpentligvis må vi ikke dele rom med noen brysomme spøkelser! I så fall får vi be dem om å finne seg et annet rom.

Når vi skal på tur til Irland, blir nok det nye leketøyet mitt kjekt å ha, både før, underveis og etterpå. Slik at jeg har hjelp til å passe på at jeg har mest mulig energi til å være med på alt, men også for å fordele og prioritere. Om du ikke fikk med deg blogginnlegget om det nye leketøyet i går, kan du lese det her: Mitt nye leketøy.

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

25 kommentarer
    1. Å, så spennende! 😀
      Det blir helt sikkert en flott opplevelse, som dere aldri glemmer ☺️
      Håper ar formen din er god da, slik at du får med deg det som skjer, og får flott utbytte av turen 😀

      1. Jaaa, det kommer til å bli superspennende og skikkelig artig! 🤗 Jeg skal lade så my som mulig, og prøve å få økt “Body Battery” ukene i forkant. 🙂

          1. Nå har ikke jeg hatt på klokka mer enn fem – seks dager, men uansett hvor mye jeg hviler, klarer jeg ikke å restituere nok. Våkner som regel med BB på litt over 30. Kanskje er det stress i kroppen pga ME som lager krøll. Håper du klarer å lade nok til å få til søroverturene dine! 😍

            1. Ja, det kan være ME som lager krøll. I dag våknet jeg igjen til litt over 30, men sovnet ikke før ved 03 tida heller da 😉 Hvordan hviler vi? Med tlf, pc, tv? Jeg merker at det tar mye energi, og at å ligge og høre musikk, eller lese bok er bedre. Så jeg skal bli flinkere til det. 😉

    2. Dette høres veldig gøy og spennende ut. Forstår godt at du gleder deg til dette, og jeg kan godt tenke meg at det kan bli livat utover kvelden. Herlig irsk musikk og sang kanskje? Håper du får en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Ja, det blir det! 😀 Og irene er kjent for å lage “livate” fester med mye moro, så jeg gleder meg skikkelig. Irsk musikk er herlig! Og låtene betyr mye for dem. God lørdag videre til deg også! 🤗

    3. Så artig. Jeg har vært i Irland en gang, og glemmer det aldri. Nå blir det bare å glede seg, og klart at leketøyet vil være til stor hjelp. Hurra for de som skal gifte seg.

      1. Irland setter spor hos de fleste. Irske folk er en stor bit av opplevelsen, fordi de er så hyggelige, vennlige og “down to earth”. Og på mange måter mer lik oss nordmenn enn engelske. Hurra! 😀

    4. So happy you received your official invite 😊Looking forward to your arrival so we can celebrate with the happy couple on their special day. And the next day will be St Patrick’s Day ☘️ another celebration. 😃 Next Saturday will be Tove’s Hen Party in Sligo, organised by the bridesmaids, just us girls of course, a fun day and night 🥰

      1. Thanks a lot for the nice invite! I think this is the nicest invitation I’ve ever received, almost like an invitation to a royal wedding 🥰 It will be fantastic to celebrate your daughter’s special day! 😍 We are both looking very much forward! Yes, we noticed that the following day is St. Patrick’s Day ☘️ So fortunate! 😀 Enjoy Tove’s Hen Party next Saturday!!! 😊

    5. Det blir spennende Kari!
      Håper dere får en flott opplevelse og får se en del av Irland. Du må ta masse bilder!

      1. Ja, veldig spennende og fint! 😊Tusen takk, det blir nok mer folkeliv enn sightseeing, og det blir helt riktig denne gangen. 😍 Kamera skal bli brukt flittig, ja 😀

    6. Så spennende å dra i bryllup i et land som helt sikkert har andre tradisjoner enn man er vant til. du kommer nok til å suge til deg inntrykk og opplevelser 🥰.

      1. Jeg har vært på turer i Irland tre ganger tidligere, men mye vil ha mer av irsk mentalitet, hyggelige folk og koslige steder! Og på denne turen får vi altså være gjester i et irsk bryllup i tillegg til feiring av St. Patrik’s Day. Holy shit! 😍

        1. Wow, – det blir jo ikke mer irsk enn St. Patricks Day 😉 Kanskje kombinert med riverdance…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg