Jeg er nominert til en Gryxen Award

 

Da jeg for fem dager siden skrev innlegget De nominerte til Gryxen Awards, visste jeg ikke at jeg var nominert til en Gryxen Award for 2023 selv, og ikke trodde jeg at jeg kom til å bli nominert i noen av kategoriene heller. Der tok jeg feil, og dette så det sang! Jeg var dessuten sjokkert og overrasket over i hvilken kategori! Jeg er nominert i kategorien “Årets Meningsytrer”! Gry i egen person kunne informere om at dette er pga. måten jeg tar til orde på vegne av ME-rammede.

Jeg er ingen høyrøstet person, langt mindre en som liker å diskutere. Men jeg har valgt å være en av de som gir ME et ansikt. Gjennom bloggen gir jeg mitt bidrag til at flere skal kunne forstå hva det innebærer å leve med ME. På min måte, og ved å dele og være åpen. Noen ganger i litt alvorligere og seriøse former, men ofte med positivitet og humor i svingene. For livet kan være godt, og mange ganger vel så mye til tross for som på grunn av. Det har en MEning!

Her er alle nominerte i kategorien “Årets Meningsytrer”:

•  APOCALYPSO

•  BUNNY

•  FOTAVTRYKKET

•  FRILUFTSHEIDI

•  GRY (gryende) HENRIKSEN

•  KARI ENGSVIK

•  KJERRINGTANKER

•  LIVET MED VESLA

Stem på den du mener fortjener prisen for “Årets Meningsytrer”! Avstemmingen i denne kategorien er i skrivende stund allerede i gang, og avsluttes 6. desember kl. 13.30. Valgurnene er altså åpne bare ett døgn. Alle kan stemme, både bloggere og ikke-bloggere! For å avgi din stemme, kan du velge mellom følgende to alternativer:

  1. Skriv inn kandidatens navn/bloggnavn i kommenterfeltet HER hos Gryende (offentlig).
  2. Send epost med kandidatens navn/bloggnavn til juryen (Gry og Verdande) på følgende adresse: [email protected] (anonymt for alle unntatt juryen).
Gry Henriksen – Grunnleggeren av Gryxen Awards

 

Frem til 12. desember kan du dessuten nominere dine favorittbloggere i følgende kategorier:

Årets business
Årets mamma-/pappablogger
Årets stjerneskudd (altså nykommer med suksess)
Årets gledesspreder
Årets forbilde

Nominasjoner i de ulike kategoriene skjer i kommentarfeltet i bloggen Gryende HER, eller ved å sende inn nominasjon(er) til Gry/juryen på denne epostadressen: [email protected] 

 

Her er link til min Gryxen Award for 2021: Årets kvinnelige nykommer
Her er link til min Gryxen Award for 2022: Årets reiseblogg

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

16 kommentarer

Siste innlegg